Omg. Rotterdam mama's

Op zoek naar mama's (in spe) in omgeving Rotterdam voor het uitwisselen van informatie omtrent leuke events betreffende zwanger zijn etc.

Zelf ben ik uitgerekend op 04.09.2017 en zou het leuk vinden om dames te spreken die door dezelfde wolk richting moederschap reizen en hun ervaringen hierover willen delen.

liefs, Pluut

Hoi! Ik kom uit Gouda en ben vandaag 8 weken zwanger uitgerekend op 31-08-2017.

Vandaag onverwachts mijn eerste echo gehad omdat ik bloed verloren vanmorgen. Gelukkig was alles goed

Ha meiden! Wat leuk!

Zelf is het mijn eerste zwangerschap en ben vooral veel aan het googlen geslagen, terwijl ik ook zie dat er veel dames zwanger zijn van een 2de en misschien wonende in omgeving R'dam die leuke plekjes kennen, of aankomende events (net als de 9maanden beurs! Wel in A'dam) <- wie gaat trouwens?!

als iemand iets weet omtrent mama in spe & of zwangerschap aarzel niet en deel je kennis!

Ik woon in Spijkenisse trouwens.

Mom in progress 04/09/2017

Welkom welkom ! Ik ben op zoek naar cursussen als zwangerschapsyoga, zwemklassen etc. maar kan niet echt iets vinden in de omgeving.

Iemand ideetjes of zelf ervaring met dergelijke cursussen?

Ik ben pas 2maandjes maar heb NU AL een kinderwagen gekocht! Jullie al veel gekocht?

Terug
Bovenaan