Omg. Rotterdam mama's

Goedemorgen, Ik ben vandaag 8w5d en heb volgende week vrijdag op 10w1d mijn tweede echo.

Willen jullie straks weten wat het geslacht is van jullie wondertje?

Goedemorgen, hier hetzelfde... vitaliteits echo rond 7wkn en termijnecho rond 11 wkn. Daarna met 12wkn nog echo voor nekplooimeting combinatietest.

Sinds de 20wkn echo weten wij dat er een jongen in mijn buik zit! Bij onze eerste wisten we trouwens niet wat het geslacht zou zijn.

Mamavannoor- gefeliciteerd! Wat was de reden dat jullie het nu wel wilde weten?

Naatje- ik denk dat wij het wel willen weten, maar het nog geheim houden. Ik vind het leuk om gericht al dingetjes te kopen. Zou toch wel een jongen roze aantrekken hoor. Wil jij het weten?

Ik heb morgen m'n 2de echo, vind het bloedje  spannend! krijg ook dan pas echt te horen hoe ver ik ben. Hou vast aan 8,1 vandaag.

Ja ik wil het wel graag weten mede ivm het gerichte kopen van dingen aangezien ik een alleenstaande mama word is dat toch wel erg makkelijk en moet heel eerlijk zijn dat de kleertjes enzo unisex heel schaars zijn in de winkels. Heb zojuist wel een eerste pakje gekocht/besteld met i love mummy erop in het wit met grijs en dan rode letters

Dag allemaal! Zelf ben ik ruim 14 weken zwanger van ons eerste kindje en kom ook uit Oud-Beijerland. Heb inmiddels 3 mooie echo's gehad (9, 10 en 12 weken) en een mooie uitslag van de combinatietest. Nu weer even spannend voor de 20-weken echo. Het geslacht willen wij niet weten.

Naatje, wat ontzettend stoer van je dat je het alleen doet. Jaren terug heb ik het wel overwogen toen ik steeds de verkeerde mannen tegen kwam, maar had het lef niet. Gelukkig inmiddels de ware tegen gekomen.

Wat toevallig: nog iemand uit Oud Beijerland! Fijn dat het zo goed gaat tot nu toe Sanne! Krijg je steeds meer vertrouwen van denk ik.

De eerste keer wilden we het graag een verrassing houden voor onszelf. Vonden dat juist ontzettend leuk en bijzonder. Hebben altijd al geweten dat we graag meerdere kids zouden willen als ons dat gegund zou zijn zijn dus qua spullen zouden we toch alles unisex kopen. Nu wilden we het graag weten zodat we kleding etc weg konden doen of juist bewaren. En we waren nu zooo nieuwsgierig... dat hadden we bij de eerste veel minder.

Fijne dag allemaal dames!

Hai Dames! Gister m'n tweede echo gehad. Alles ziet er goed uit, wormpje groeit precies goed mee! Was wel bijzonder te zien hoe het van 2.1mm in week 6 nu 1,5cm in week 8 is. Nog steeds is het verre van een mensje. Maar het blijft bijzonder.

Met de September 2017 mama's zijn we nu een whatsapp groep gestart! Super leuk hoe iedereen ook zijn echo momentjes deelt! Video's, foto's. elkaar helpt met bijv. stoppen met roken zonder te oordelen.

over 2 a 3 weken krijg ik mijn laatste termijn echo + nog twee andere afspraken.. was even heel veel informatie om op te slaan.. volgens mij bloedtesten .. en nog iets .. geen idee.. voel je vrij het aan te vullen als je het weet!! 

Volgens mij waren er hier geen september mama's he?!

Terug
Bovenaan