Omg. Rotterdam mama's

@Mama van Noor & Anne Jullie mogen al bijna.. was deze zwangerschap moeilijk/makkelijker of redelijk hetzelfde als de eerste?

Oud-Beijerland is bij mij aan de overkant!

@Naatje wij lopen ongeveer gelijk

@Mama-Loes je bent uitgerekend op mijn partners verjaardag ! Hoe grappig!

super leuk meiden! Ik loop in het Sint Franciscus, hopelijk na volgende week woensdag(2de echo) dat ik een verloskundige praktijk mag uitkiezen.

Hoe hebben jullie de verloskundige uitgekozen?

Liefs, Pluut

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal!</p>
<p style="text-align: left;">Wat leuk zoveel reacties en dames uit regio Rotterdam!</p>
<p style="text-align: left;">Zal me eigen even voorstellen.</p>
<p style="text-align: left;">Mijn naam is Nathalie ik ben 33 jaar en vandaag 8 weken en 1 dag zwanger. Ik word een BAM (bewust alleenstaande moeder), ben zwanger via een donor. Eind september heb ik een miskraam gehad en kwam er een dag voor kerst achter dat ik weer zwanger was. Gister heb ik onverwachts een echo gehad na een bloeding maar alles was perfect.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes!</p>

@Naatje super stoer van je dat je je wens zo achterna gaat! Wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad! Ik hoor het veel van de bloedingen enzo. Als je eerder een mk heb gehad kan ik me voorstellen dat je wilt weten of alles goed is.

Ja zeker Pluut maar belde de vk en kon binnen een kwartier terecht. En als je dan gelijk een hartje ziet kloppen komen de tranen kan ik je vertellen.

Mijn kinderwens is er al heel lang en aangezien ik volgende maand 34 word wist ik dat ik er nu iets mee moest doen omdat het zwanger worden steeds lastigerword.Ik ben toen via internet opzoek gegaan naar een donor en sprak daarover met een goede vriend van me en hij bood aan om donor te zijn.Super fijn aangezien er in NL een wachtlijst is voor donoren van minimaal 3 jaar.

Wat mooi! Ik vind dat je prima een BAM kan zijn. Als je leven op orde is en zo'n kindje alle liefde kan geven DOEN en zeker een gelukje dat er iemand in je omgeving bereid was te helpen. Wachtlijsten in NL zijn idd belachelijk lang.

Hoe gaat zoiets eigenlijk is z'n werk? Hebben jullie alvorens afspraken hierover gemaakt? Blijft hij betrokken? Ben erg nieuwsgierig .. vind het iets moois en ontbaatzuchtig..

Leuk zo veel zwangeren in de omgeving van Rotterdam!

Super fijn dat je een goede echo had Naatje! Een hele opluchting denk ik... weet helaas uit ervaring dat de schrik er goed in zit na een miskraam...

Ik doe nu geen zwangerschapsyoga of zoiets... bij onze eerste heb ik toen der tijd een cursus gedaan in Barendrecht bij A Beautiful Balance. Had daar toen echt behoefte aan ter voorbereiding op de bevalling. Was er zeer over te spreken enzou het zeker aanraden.

Zou fijn zijn als je naar de vk mag ipv van Sint Franciscus... wij zijn onder controle bij het Ikazia geweest tm 20 wkn echo. Nu bij vk bij ons op het dorp en dan vanaf 36 wkn weer bij Ikazia.

Aangezien het onze tweede wordt en we van de eerste niet wisten wat we zouden krijgen hebben we alles unisex gekocht niet echt geshopt... geniet er van want het is zooo leuk om van alles te bekijken en te oriënteren!

Fijn weekend allemaal

Hi! Alles gaat goed hier met de zwangerschap. Inderdaad al over de helft! Het is wel behoorlijk zwaarder deze keer. Bij mijn zoontje had ik geen enkele kwaal, nu bijna alle kwaaltjes wel (gehad). Af en toe lastig, maar als het met heg kleintje maar goed gaat. Dat is het belangrijkst!
<p style="text-align: left;">Bij mij is het andersom: Nu bij vk in het dorp  (is maar 1 praktijk, dus weinig te kiezen) en vanaf 35 weken naar st. Franciscus. Mijn eerste is geboren met een keizersnede, dus moet laatste loodjes onbegeleiding van gynaecoloog doen. Het wordt nu weer een keizersnede, dus doe dit keer niet mee aan puf en yoga klasjes. De eerste keer wel gedaan, maar was niet echt mijn ding

Ja we hebben van te voren een soort contract opgesteld waarin alle afspraken duidelijk op papier staan...Als de kleine straks 16 is en contact wil mag ik de donor bellen om dit te regelen. Daarnaast staan er dingen in al dat hij geen financiële verplichtingen heeft en dat hij zich verder niet met de opvoeding bemoeit.

Verder hebben wij het gedaan via zelfinseminatie wat inhoudt dat hij zijn zaad in een bakje kwam aanleveren en ik het met een spuit zelf in bracht.

Terug
Bovenaan