Omgaan met onzekerheid, teleurstelling?

Het was spannend maar voor nu, ondanks bloedverlies en verdwijnen van kwaaltjes een goed kloppend hartje en goede afmeting. Over 2 weken weer, spannend is het nog steeds. 

Allereerst, hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie je?

Ik wil, eigenlijk ter afsluiting van dit topic nog wat delen, mogelijk helpt het iemand anders. Voor iedereen die onzeker is na een miskraam of zonder miskraam....ik heb zoveel dingen gehad die mij onzeker maakte en die uiteindelijk niets te betekenen hadden dat ik ze toch even wil delen.  

- met 5/6/7 weken bloedverlies gehad, bij miskraam maar dus ook bij deze nieuwe goede zwangerschap (dat was weer schrikken)
- geen pijnlijke borsten/geen klachten (eerste zwangerschap juist wel)
- misselijkheid verdween na 2 weken ineens van ene op andere dag
- teruglopende digitale zwangerschapstest (van 3+ naar 2+, ja toen schrok ik me echt rot!)

Dus ik kon het zelf bijna niet geloven dat het toch goed zou gaan maar al deze dingen hebben niets negatiefs betekend, want ondanks dit alles is het tot nu toe een goede zwangerschap met vandaag een goede termijnecho. Ik hoop dat het iedereen snel gegund is.

Als ik er iemand nog blij mee kan maken, ik heb nog wat ovulatietesten liggen die ik per post op zou kunnen sturen.

Terug
Bovenaan