Omgaan met zwanger willen worden

@Gebruiker281 wij deden het om de dag gedurende de week van mn eisprong. Aangezien mijn cyclus tussen de 27 en 34 dagen was heb ik gewoon een hele week aangehouden. Zo wist ik zeker dat het ook een keer tijdens de eisprong zelf zou gebeuren. 
Het is denk ik altijd anders wanneer je bezig bent zwanger te raken. Er ligt toch een soort druk op die je normaal niet zou hebben. Ik zou toch adviseren om ondanks dat het op vaste tijdstippen is, zoveel mogelijk te genieten en te doen hoe je normaal ook doet. Is voor allebei het leukste:)
Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten en dat je snel zwanger bent! 
 
 
 
Zooooo herkenbaar!!
Ik ben zelf sinds oktober gestopt met de pil om zo alvast te beginnen met ontpillen omdat ik al ongeveer 10 jaar slikte. Ik had vrijwel meteen daarna weer een normale cyclus wat ik totaal niet had verwacht. Maar merk nu ook dat ik er zo veel mee bezig ben dat ik soms gek word van mezelf. Constant google ik van alles, maak ik mezelf wijs dat ik "kwaaltjes" heb, houd ik mijn ovulatie bij en denk ik er soms teveel over na.
Ik kan je dus helaas geen advies geven erover.. ik denk dat we moeten proberen om het inderdaad los te laten en wat minder druk op onszelf te leggen.
Succes!
 
 
Terug
Bovenaan