omgeving Heerenveen, Drachten en Assen?

Hoi Wilma, ik woon  in een klein dorpje vlakbij Leeuwarden. In het kader van de raadsels... je hebt er eigenlijk alleen een Mac Donalds... Vind het alleen al wel moeilijk om alles wat ik wil / moet  in 24 uur te proppen. Ik heb nml net een nieuwe baan (was  een week na de bevalling aan het solliciteren, ow) dus dat kost veel energie! Maar wellicht helpt het je al  om wat van je af te kletsen / schrijven op het forum en wie weet kunnen we dan later nog eens wat afspreken?  Hoop je eigenlijk nog te  ontmoeten op onze forumbijeenkomst...  

Die staat zeker op "steenworp" afstand van de Mac?!?

Maar even zonder dollen. Wilma heeft natuurlijk wel een serieus onderwerp aangesneden... en als je niet zo lekker in je vel zit, kan ik me voorstellen dat je niet zit te wachten op dit soort grapjes (?!?).

Dat kan ik me heel goed voorstellen daarom begon ik er ook over in mijn vorige reactie. Nogmaals ik hoop dat we elkaar treffen op onze bijeenkomst en wie weet klikt het en kunnen we daarna nog wat afspreken, toch? Het is nml wel leuk om iets te doen met iemand met een kindje in dezelfde leeftijd. Mijn zus en ik waren tegelijk zwanger en onze kindjes schelen maar een paar maanden dus ik weet uit ervaring dat het héél prettig is om zo iemand in de buurt te hebben. En ook handig want we hoeven niet zoveel te slepen met spullen (bedjes, box, speelgoed). Maareuhm, hoe voel je je nu?

Terug
Bovenaan