omgeving Heerenveen, Drachten en Assen?

ja ik voel me wel goed, alleen het sociale leven verandert gewoon. en onze vriendegroep is nu erg verandert door de komst van kindjes, daarom leek het mij leuk om nieuwe contacten op te doen! aangezien die vraag hier wel vaker werd gesteld dacht ik: laat ik het ook eens proberen!

vandaar!

maar door wat spanningen in de familie kring ben ik wat onzeker de laatste tijd en daarom twijfelde ik eerst over de meeting! mijn vriend spoorde mij aan om het te doen, dus ik dacht: Ja dat gaan we doen, maar toen werd ik door een reactie van suuz weer heel onzeker en twijfelde weer om te gaan, vandaar mijn reactie dus!

ingewikkeld he? hihihihi

liefs mij

Lastig is dat hè als je zo onzeker bent! Ik was dat vlak na de bevalling ook heel erg. Nu gelukkig niet meer. Als mijn man zei dat ie misschien even naar de winkel zou gaan, zat ik al in de gordijnen. Prettig dat je dan een vriend / man hebt die je weer even met beide beentjes op de grond zet. Het is ook niet niks als je een kindje krijgt. Het zet je hele wereld op de kop. Mensen die dat (nog) niet meegemaakt hebben, begrijpen dat soms niet. Zo zei mijn tante laatst: "ik vind dat de moeder van tegenwoordig het veel makkelijker hebben dan vroeger..." Grrrr... ik ontplofte haast... Als je het trouwens prettig vindt om je vriend mee te nemen naar de forumdag, is wat mij betreft prima hoor! En als ie niet de enige man wil zijn dan wil ik die van mij ook wel even lief aankijken. En dat kan ik héél goed, hihi!

Terug
Bovenaan