Omrollen

Mijn oudste rolde met 6.5 maand, de jongste met 4 maanden ;) Dus tja, er valt niks over te zeggen en het is allemaal goed! T zijn nu gewoon allebei gezonde rennende meisjes van 3 jaar en 16 maanden oud!
 
Ik meen 4 maanden van buik naar rug, andersom een paar weken later. Dat stimuleerde ik door haar heupen te draaien en haar schouder een zetje te geven.
 
Bij mij deden ze juist eerst van rug naar buik! Met 3 maanden hoef je t nog niet te verwachten hoor. Het kan wel, maar verwacht het echt niet eerder dan 4 maanden.
Ik was blij zolang ze nog niet konden rollen, want als ze eenmaal kunnen omrollen en nog niet terug kunnen (dat komt vaak pas een paar weken later) ben je de héle dag bezig je kind terug te rollen omdat ze het niet langer dan 30 seconden uithouden op hun buik.. pff! Dus geniet er nog maar even van dat ze op hun rug blijven liggen ;)
 
Oudste heeft nooit kunnen rollen. Jongste rolde bij 3,5/4 maanden al. Dus het is inderdaad echt heel verschillend.
 
Bij 3 weken (!). Schrok me kapot. Had echt nooit gedacht dat baby's dat dan al zouden kunnen. Vanaf dat moment dus nooit meer alleen ergens kunnen laten liggen voor een seconde ?
 
Terug
Bovenaan