Omrollen

Hier kon hij met 3,5 maand omrollen van rug naar buik. Van buik naar rug is makkelijker omdat ze door het zware hoofd en de zwaartekracht in het begin gewoon een soort omkukelen. Ik had het idee dat dat hem meer overkwam, maar het rollen met 3,5 maand was echt bewust. Daar deed hij echt enorm zijn best op, zo geinig. 
 
Mijn zoontje snapte rollen niet ?. Hij heeft het in eerste instantie overgeslagen, kon al kruipen, opstaan en langs tafels lopen maar als je hem op z'n rug legde begreep hij niet hoe hij om moest rollen. Uiteindelijk heb ik z'n been een paar keer een zwiep gegeven en had hij het door. Maar dit was dus met 8 maanden ofzo pas volgens mij.


Met andere woorden.. hoe snel een kind rolt zegt niet altijd iets. Ze kunnen ook gaan kruipen, zitten, tijgeren en staan als ze het rollen in eerste instantie niet doen. Wij hebben er een voorbeeld van thuis :).
 
4 maand omrollen, 7 maand optrekken en staan, gelijk ook zitten en met 1 jaar liep ze ineens van de woonkamer naar de keuken.
 
Met 3,5 mnd beide kanten op. Maar heel sporadisch. Ze vergat het ook zo weer hele weken ?
Pas met 6 maanden rolde ze vele keren per dag op haar buik. En daarna ging ze steeds wat vaker ook terug. Nu met 8 maanden lukt tijgeren nog niet zo, dus rolt ze overal naartoe. Creatief hoor, haha!
 
Van buik naar rug met 7 weken. Hij vind op zijn buik liggen echt niet leuk en in zijn woede kwam hij dan steeds weer op zijn rug terecht dus was hij weer helemaal happy. ?
Van rug naar buik met 7 mnd maar af en toe. Op zijn rug blijft leuker?
 
Ons meisje rolt van rug na buik vanaf dat ze 4 maand is. Van buik na rug deed ze een paar x heel lomp en deed ze haar hoofd zeer. Nu is ze 6.5 maand en rolt ze heel af en toen van buik na rug.

Is er misschien iemand met de tip voor snachts. Ze rolt ik denk perongeluk op haar buik maar dan wel zo dat ze met haar hoofdje tegen spijlen knalt en dat doet natuurlijk zeer. Kunnen we hier wat mee doen vind zo zielig dat ze wakker word omdat ze tegem bed aan rolt
 
Terug
Bovenaan