Omrollen

[quote quote=10466453]Ons meisje rolt van rug na buik vanaf dat ze 4 maand is. Van buik na rug deed ze een paar x heel lomp en deed ze haar hoofd zeer. Nu is ze 6.5 maand en rolt ze heel af en toen van buik na rug.

Is er misschien iemand met de tip voor snachts. Ze rolt ik denk perongeluk op haar buik maar dan wel zo dat ze met haar hoofdje tegen spijlen knalt en dat doet natuurlijk zeer. Kunnen we hier wat mee doen vind zo zielig dat ze wakker word omdat ze tegem bed aan rolt[/quote]

Bedomranders. Heb hier een hoofdbonker en die had dus hele bult en kale plek van t bonken. Doen ze zichzelf ieder geval niet zo snel zeer meer
 
[quote quote=10466460]

Bedomranders. Heb hier een hoofdbonker en die had dus hele bult en kale plek van t bonken. Doen ze zichzelf ieder geval niet zo snel zeer meer[/quote]Dank je wel. Die kun je overal kopen? Vraag me toch af of het 100% veilig is
 
Mijn zoontje deed het ook steeds snachts en kon dan niet meer zelf terug. Dus moest er iedere nacht uit om hem terug te rollen. Sinds ik hem onder een laken heb gelegd die ik strak heb ingestopt doet hij het niet meer. Misschien is dat een tip ?
 
[quote quote=10466742]Mijn zoontje deed het ook steeds snachts en kon dan niet meer zelf terug. Dus moest er iedere nacht uit om hem terug te rollen. Sinds ik hem onder een laken heb gelegd die ik strak heb ingestopt doet hij het niet meer. Misschien is dat een tip ?[/quote]Dan doet ze het nog ? ze ligt ook altijd overdwars en met achterstevoren ? ze heeft slaapzak aan en ze ligt strak ingestopt nou ja voor max 5 min
 
Ons kleintje probeerde het pas, en hij is net 3 maanden. Dacht echt dat het hem ging lukken. Maar nu zie ik niks meer wat erop lijkt ?
 
Mijne rolde vorige maand per ongeluk van rug naar buik. Toen was hij 3vmnd. Daarna niet meer gedaan. Sinds vorige week rolt hij continu op zn buik. Slaapt ook op zn buik. Als ik hem in de box leg om zn fles klaar te maken rolt ie op zn buik. Ik blijf terug rollen?net rolde hij van buik op zn zij en weer naar rug. Al ging dat volgens mij per ongeluk.
 
Terug
Bovenaan