Ondergoed na bevalling

<p>Hoi iedereen,</p><p>Misschien een gekke vraag haha maar wat voor ondergoed kopen jullie voor na de bevalling? Van die grote oma onderbroeken of boxers? Dit wordt ons eerste kindje dus ik weet niet zo goed wat het fijnste is ?</p>

Ik heb heel veel boxers van de Hema gekocht. Ik vond de seamless het lekkerst zitten en iets charmante dan grote onderbroeken ?

Ik kocht idd ook boxers van de HEMA, maatje groter dan normaal. Ik heb ze echt maar een paar dagen gebruikt, alleen voor het kraamverband. Zodra ik overging op maandverband heb ik mn eigen ondergoed weer aangetrokken

Mady onderbroeken van de Zeeman for life whahahha.
Van die grote zwarte onderbroeken waar heel je bilpartij in zit en het kraamverband ook goed in blijft ;-)
Heb ze best lang gebruikt omdat ik dik 6 weken echt bleef bloeden.

Ik had boxers van de action
 Gewoon simpel zwart veel stretch en een grotere maat  voor dat supergrote matras was er ook nog eens in moet. Dat het 5er nog wel lekker zat? 

De boxershorts van mijn man. Fantastisch. Bij m'n dochter had ik boxershorts voor dames van zeeman of wibra maar met kraamverband erin kwam er dan alsnog een bouwvakkers decolleté tevoorschijn, super vervelend. Gewone onderbroeken drukken altijd halverwege je billen waardoor je ineens 4 billen hebt ipv 2, ook vervelend. De Bjorn borgs van mijn man zitten echt top, m'n hele billen passen erin, kraam/maandverband ook en geen bouwvakkers decolleté. ?

Granny pants van de zeeman, action! ? paar euro en goed voor die kraamverbanden en de tijd erna! Gooi ze straks gewoon weg als ik niet meer vloei.. 

Terug
Bovenaan