Ondergoed na bevalling

Boxers van de Hema! Zitten in een verpakking van 3 geloof ik en ik kocht ze idd ook een maatje groter. 
Zien er net iets charmanter uit dan oma onderbroeken ?

[quote quote=10226610]Ik heb heel veel boxers van de Hema gekocht. Ik vond de seamless het lekkerst zitten en iets charmante dan grote onderbroeken [/quote]
Deze zijn fijn, zeeman heeft min of meer dezelfde, van dat mega rekbare spul. Wel een maatje (of 2!) groter kopen dan normaal. Ook had ik van die katoenen hipsters/boxers die per 3 gaan in maat groter, ook fijn. En een tip: Zwart!! 

En los van de onderbroeken: bedenk ook wat je aan de bovenkant aan doet. Ik hoefde de eerste week(en) nog niets voorgevormds aan mijn ontploffende tieten, maar je moet wel iets hebben waar je de senseopads aka zoogcompressen in kwijt kan en, als je borstvoeding wilt geven, even access hebben voor de kleine. Ik was blij met voedingstops, van die hemdjes waar bovenkant open kan (had ze zelf van Lidl, maar ook verkrijgbaar bij HM ect). Daarna deze veel gedragen; zowel overdag als ‘s nachts fijn:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0596877003.html
Nu, week 5, draag ik dit ‘s nachts nog steeds, met eronder een lekkere grote onderbroek.. De tweede zal nog wel even duren?

[quote quote=10226621]Ik had boxers van de action Gewoon simpel zwart veel stretch en een grotere maat voor dat supergrote matras was er ook nog eens in moet. Dat het 5er nog wel lekker zat[/quote]
Hahahhahaa ik ga stuk :')

Dat mega matras idd wat je in je broek kwijt moet!
Ik hield trouwens echt geen rekening met charmant. Voor wie whaha.

Hoi hoi,
in maart bevallen van eerste kindje
Ik had de eerste week na bevalling van die netbroekjes... ideaaaal.. kraamverband er in...zat niet te los en niet te strak .. en daarna boxers aangetrokken... zie link welke ik bedoel... ik vond ze echt heel fijn zeker met kraamverband.. en daarna toen ik minder bloed verloor boxers :)
https://www.babypark.nl/carriwell-post-partum-netbroekjes-5-stuks.html?gclid=EAIaIQobChMIkbDlxIvQ4wIVSOh3Ch2__wX9EAQYASABEgL6oPD_BwE  

Oh en maandverband: kijk goed wat je koopt. Always ultra light supersonisch met anti-geur filter en weet ik niet wat klinkt leuk en hip en is na het enorme luchtbed dat kraamverbamd heet een welkome afleiding, maar ook enorm plastic en zeker met dit weer gaat dat een beetje broeien.. Broeiende onderkant en hechtingen is geen prachtige combinatie, ik stapte na drie dogen toch even terug op de oncharmante verbanden. Zoals de huisarts zei: hoe goedkoper, hoe meer papier, hoe beter! En af en toe gewoon lekker alleen een katoenen onderbroek aan en na een uur een schone, helpt de genezing beter dan altijd een zompige mat...

Ik als hippe mama loop in de Mady (oma)onderbroeken van de zeeman?ze zitten heerlijk! En kraamverband blijft er goed in zitten. En kosten maar €3,99 voor 2 stuks ofzo? 
echt een aanrader hoor!! Heb ze in het wit, mintgroen en zwart 

Ik heb ook boxers van zeeman, maatje groter! Katoen is wel aan te raden, niet van dat synthetische (Tenminste.. vond ik stukken fijner)
En inderdaad, na het kraamverband gewoon lekker doorgaan met kotex maandverband ofzo;-) Dat dunne maandverband, daar gaat het van broeien! Ik lag ook regelmatig met de blote billen in bed om het wat sneller te laten genezen

Terug
Bovenaan