Ondergoed na bevalling

Ook de boxers van mijn man..alhoewel ij de eerste dagen die net broekjes van het ziekenhuis Het fijnst vond. Wel ook waarschijnlijk omdat ik er keizersnede had en de rest van het ondergoed op die wond drukte en met zo'n net onderbroek dus niet. Na een weekje ongeveer de boxers van mijn man aan. Helemaal top!

Lang leve Mady ondergoed van de Zeeman! Zit goed, blijft goed en inderdaad je kraamverband blijft er goed in zitten. Ohja, en ze zijn spotgoedkoop! Je kan ze volgens mij per 2 of per 5 kopen. Ik zou ze zeker aanraden! 

Mannenboxers van de Action!! Een kraamverband plus zakje appelstroop uit de vriezer tegen de zwelling past daar prima in. Haha! Dat vertellen ze je nooit vantevoren hè! :)

Ik zit normaal zo wat tussen S en M in, en heb wat seamlessonderbroeken in Hema gekocht, in M. Normaal draag ik vooral strings, maar daar heb precies nog geen zin in :D. Hoewel alles goed genezen is en het bloedverlies ook gestopt is, draag ik nog steeds de M'etjes van Hema voorlopig :D

Van dr zeeman, lijken erg op het Mady model. Maar dan met een ‘kanten’ randje, om het ‘mooi’ te houden.. heb mijn vriend toen geappt dat ik sexy kanten lingerie had gekocht.. wist hij veel dat het ‘bridget jones’ waardig was en de kanten rand bijna als tailleriem kon worden gezien ? zijn gezicht ??

Terug
Bovenaan