Ondeugend

Zijn jullie kindjes ook zo ondeugend??
Pepijn vind het klepje van de dvd-speler echt geweldig.
Ik kan "Nee" zeggen, hem weg halen, iets anders aanbieden... Het maakt niet uit. Meneer weet niet hoe snel hij weer daar naartoe moet.
En zo is er al meer. Hij is stapel op zijn zus. Maar die wil ook weleens alleen spelen.
En dan iedere keer deurtje van keukentje dicht doen, terwijl zij het net opent om op te ruimen e.d.
Pfff hij is hardleerser dan Myrthe was op die leeftijd.
Scheelt het dan echt, jongens en meisjes?

Heb nu geen moment rust. Als ik moet koken zit hij maar in de kinderstoel bij me, want de box vind hij niks op dat moment. Maar ik laat hem ook niet rondlopen want dan verbrand straks mn eten aan, omdat ik achter hem aan moet haha

Ja, Hanna heeft ook moeite met luisteren. Ze mag geen tijdschriften uit de kast trekken, maar als ze ze in het vizier krijgt is ze onstopbaar als een stoomlocomotief en vliegt ze eropaf. Handje pakken en nee zeggen, helpt niet al doe ik het nog zo vaak.

Haha! Heel herkenbaar. Chris wil heel graag overal staan, vooral bij de tv en dan vooral met zijn handjes op het scherm slaan. Maar dat mag natuurlijk niet. In het begin luiterde hij wel eens als ik nee zei, maar nu gaat hij er naar toe, dan roep ik 'nee Chris', dan kijkt hij naar me om vervolgens hard lachend verder te gaan. Nou en om dan zelf niet te lachen is dan ook een kunst.. maar we houden vol :)

Hm.. ik herken het een beetje. Aqua wil ook heel veel wat niet mag. Vooral nu papa weer thuis is en overal "elektronische snufjes" heeft staan met interessante knopjes en uitdagende knipperende lichtjes. Wij zeggen (beiden) een strenge "Nee!" en ze weet dat ze het niet aan mag raken. In het begin reageerde ze met een ondeugende blik en een grijns terwijl haar handjes weer in de richting van het verboden voorwerp gingen. We namen het dan van haar weg en leidden haar af met iets anders. Nu, als we ergens "Nee!" tegen zeggen, draait ze zich om, kruipt weg en gaat gewoon op zoek naar iets anders om mee te spelen. Alsof ze nu liever zelf iets anders uitzoekt :p

hmmm heel herkenbaar haha.
hoewel Mare wel wat anders op zoekt als ze een of twee keer nee heeft gehoord. om er later weer heen te gaan om het nog een keer te proberen.

Ik vraag me toch af waarom de afwasmachine zo interessant is voor baby's en peuters? Hij hoeft maar open te gaan en Niek spurt naar de keuken en ook Coen wilt gelijk helpen.

Hahaha, ja het hele rek wordt eruit getild door die dreumes handjes!
Mijn huis is doordat ik gastouder ben vrij van alle dingen die kapot kunnen etc. Maar nu zitten we midden in een verbouwing en dat is een ramp met meneer haha. Leg maar eens uit dat een zaag scherp is of dat een geul van 1 meter diep toch echt niet leuk is om in te vallen. Maar Robin vindt het allemaal even geweldig!

Terug
Bovenaan