Ondeugend

Ach ja...ik weet ook wel dat ik me niet zo druk moet maken, maar mijn oudste dochter deed tot 16 maanden helemaal NIETS!! Pas na haar 2e verjaardag liep ze. Dat is ook niets hoor!!
Maar als ik Daphne neer zet op haar voetjes houdt ze zich wel vast aan de box en kan ik haar ook even loslaten. Dus dat vind ik al heel knap hoor!
Ik ga nog even proberen geduld te hebben!

@Karin: Brent kan ook pas sinds vrijdag vooruit tijgeren/kruipen en dan alleen om iets te pakken, nog niet om ergens te komen. en ik moet zeggen, dat is nog steeds wel makkelijk. Al moeten wij ons nu dus wel gaan aanleren dat we de deur dichtdoen naar keuken en hal... Ik zeg Daphne, rustig aan. De komende 70 jaar moet je nog heel veel!

Nou mijn zoontje is ook heeeel ondeugend en als hij iets niet mag zeg ik ook nee Daan en darna kijkt hij me aan en schud ook gewoon neee met zijn hoofd hihihihi en hij is pas 9 maanden en hij kruipt al en staat er loopt dan langs dingen en trekt zich aan alles op, heb ook een dochtertje die niet zo was
groetjes
natasja

Gijs is ook al een paar wkn ondeugend. Maar sinds een week ofzo ook ontzettend gefrustreerd wanneer iets niet mag of lukt. Hahaha, hij gilt dan en bij tijd en wijle gooit hij zichzelf achterover.

Terug
Bovenaan