one2bemums 2 !!!!

Hey meiden,

Mag ik ook hier meekletsen???
Weet dat jullie al met best veel zijn dus laat maar ff weten!!!
Ben trouwens Sandy ben oude mama van 36 jaar, we hebben een dochertje Jessica  ze wordt 2 maart alweer  1 jaar  en we gaan vanaf nu voor de tweede spruit beginnen!! En we wonen in Duitsland net over de grens bij Nijmegen. Nou laat maar horen de vragen en ik ken Sweety al wat langer!!!

Liefs Sandy

woehaaaa de 700 al bereikt!!!!!
Leuk!!!!!
dat heb ik weer gemist gister!!!!
Ik zit nu op mijn werk!! ben duf!!!!!
mijn ogen zijn pas half open!!!!
Was om 4 uur wakker ff uit bed geweest toen er weer in sliep ik net ging manlief er om 5 uur uit en toen ik daarna net weer sliep moest ik er zelf uit!!
voel me nu een beetje brajk dus haha....
Maar mn collegas zijn op vakantie dus moet echt wat gaan doen nu!!!

Loth ga je vandaag je brief inleveren?? leuk!! Hoop dat het met je zusje wewer goed gaat!!

bianca hoe gaat ie?? Alweer wat beetr??

sweety hgeet niks, je vind trouwens jezelf niet gezellig, is niet zo hoor!! Ik weet zeker dat ik er net zo van zou balen als jij!! En twee maanden is ook best lang! En we zijn hier toch niet alleen om elkaar in leuke dingen te helpen, maar ook met minder leuke dingen!! Dus lucht gerust je hart!!!!

Nou ik ga weer ff wat doen hier!!!!
Knufff.
tot later!!!

komt goed Loth, ik zet me er wel weer overheen hoor!!! Kost alleen wel wat moeite he, want had gehoopt dat het weer net als vorig jaar zou zijn...eerst een MK en daarna meteen zwanger, maar niet dus...helaas..

en lieve, lieve Sandy, je bent meer dan welkom meid!!! Ik ken je alweer ruim 1,5 jaar he!!
Hoe gaat het met Jessica?? alweer bijna 1 he..pffffffffffff tmie flies, ga je nog iets leuks doen met haar verjaardag?? en hoe gaan de voorbereidingen voor jullie huwelijk?? veel plezier hier, we hebben echt een leuk cluppie!! zet je jezelf ff op de NOD lijst bij?? zal hieronder weer ff kopieren voor je oke?

v;liegirl, bedankt!! das lief van je!! zal binnenkort wel weer gezellie zijn hoo, want dat ben ik normaal wel geloof ik hahahhaa

Nou dames, hier verder geen nieuws we wachten totaan mijn NOD he en dan slaan we nog 1 mnd over denk ik ivm kerstmis, maar das nog niet zeker, want manlief vind kerstkindje ook luek..pffffffffffff eerst wil hij niet en nu weer wel in dec...daar moeten we het dus nog ff over hebben zoals jullie begrijpen hahahaha anders gaan we er weer in april voor!!!

hoe gaat het met de overige dames?? Hopelijk horen we weer snel wat van Weekee, haar nod is bijna!!

kussssssssss allemaal

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31

Hey Edith, bedankt voor je lijstje hoor want ik hield het echt niet meer uit elkaar allemaal met die namen hahaha.

Hallo duits meisje, welkom bij de one2bemums. Vlakbij Nijmegen dus, nou dan woon je dicht bij mij dus....

Lotje

nou het lukt me niet meer maar die hiero onder is niet goed dat snappen jullie wel he...

Hoi dames
Nou mijn ontslag is een feit hoor! En er werd heel goed op gereageerd gelukkig vol begrip!

Sandy welkom hier klets gezellig mee!

Sweety hoe voel je je nu? Snap je wel hoor ik heb die dip ook gehad aan het begin van de maand 2 maanden wachten pffffff!

Weekee zou er de hele week niet zijn dus die houdt ons lekker in spanning he?

Oke ik ben het weer kwijt. Zit even snel tussen me werk door te typen ben er straks nog wel een keertje.

Kusssss

Terug
Bovenaan