one2bemums 2 !!!!

Sorry hoor meiden! Bianca hoe is het met je????
En vliegirl lekker op tijd naar bed vanaaf? Kan me voorstellen dat je brak bent zeg en dan halen je collega's het ook nog in hun hoofd om vakantie te hebben hahahaha. Wat voor werk doe je eigenlijk? Misschien heb je het al verteld maar ben het even kwijt. Shame on me!

Als ik trouwens op me werk van die smileys in wil plakken blijft dat vensterje open staan en kan ik niet verder typen heel irritant! Vandaar dit tweedee berichtje

hallootjes!!!!
Foei loth ons vergeten!1 hahaha!!!!
geintje!!
Ja ga wel op tijd naar bed denk ik!! Zit nu ff lekker achter het forum en kijk ondertussen op tv help mijn man is klusser!! kennen jullie dat??? Vind het altijd een leuk programma!!
O nu is pauze kan ik ff de theepot vullen!!

Hoe was jullie dag??
Blij Loth dat ze het goed opgepakt hebben!! lekker uitkijken naar je nieuwe job nu!!!

knufffff

Ja dat ken ik en niet alleen van het programma hahahaha! Gelukkig hoeft er bij ons niets geklust te worden (aan het huis dan) want anders kon ik me ook opgeven hahaha.

Als je dit ook weer ziet!!! Wat een huis!!!! Kun je niet leven!!!!! vreselijk!!!!
Gelukkig is mijn man een betere klusser!! haha!!

Mijn man laat het liefst voor alles iemand komen hahaha. Zijn appartement was echt totaal door andere gedaan hij heeft geen kwast aangeraakt hihi. Maar hij was weer wel heel betrokken bij de bouw zolang hij het zelf maar niet hoeft doen

ellowwtjes allemaal,

Loth, fijn dat ze begripvol reageerde meid, nu op naar je nieuwe baan!! wanneer ben je voor het laatst? bedankt voor je bloemen hahahah hoe gaat het met je zusje?

vliegirl hoe gaat het?? lekker slapen??

en met de rest?? heb er weer een paar geaccepteerd op hyves, maar het spijt me want ik weet echt niet wie hahahahahhha komt wel he!

hier alles goed! bijna weekend!!

Terug
Bovenaan