one2bemums

A

Anoniem

Guest
Aan mij de eer ons nieuwe topic.
Op naar de volgende 700!!!!!!
Ik zal hem openen met mijn mooie nieuwe banner. (Waarvan ik nu weet hoe het werkt hahaha)
Komen jullie zo nog even kletsen of laten jullie me alleen vanavond? Snik!

Liefsssss

ik ben der al lieverd, tuurlijk ben ik der, laat jou nooit meer alleen hoor!!!

Je was me net voor!!! Ik wilde voor loth officieel sluiten maar aan jou de eer dus om hem te openen en te sluiten hahaha!

Ja zielig he? Maar hij is wel lief gaan slapen gelukkig maar!

Waar ga je solliciteren????

ik zit in de ww DUS MOET SOLLICITEREN HE WOEHAHAHHA oeps caps...
ik solliciteer op alles hahahahhaa dus we zien wel.

gelukkig maar, hopelijk is tie morgen beter en ik zag dat ik het 700ste berichtje had!!!
maar moesten we niet eerst nog aan Lotje vragen?? ow dat kon natuurlijk niet meer ivm 700ste berichtje hahaha solly, ben met paar dingen tegelijk bezig!!

Aha op die manier. Op alles dus ook vuilnisvrouw????? hihi ik zie je al helemaal op zo een vrachtwagen hahaha Sorry ben een beetje melig hihi.

Thijmen is niet echt ziek hoor, hij moest zo hoesten dat ie nogal begon te kokhalzen dus verwacht niet dat ie morgen ziek is (hoop het ook niet trouwens)

Je bent er wel lekker bij he?????
Heb nog even een leuke banner ja heb nu de smaak te pakken maar dit is ook wel een heel leuke site ze hebben daar namelijk enorm veel banners en aanwijzers waar je uit kunt kiezen.
Even speciaal voor Thijmen:

jah ben der best wel bij hahahahah

ow die is ook leuk ja....ik vind de lilypie site ook leuk, heb je ook leuke banners, maar die van jou zijn idd ook erg leuk!

ennuuuuu vuilnisvrouw neuj hahahahhaa

Dus je maakt wel onderscheidt hahaha.
Oooohhh ben echt moe, Thijmen heeft vanmiddag lekker lang geslapen vanmiddag maar ik dacht nee ga niet slapen ga vanaaf we vroeg naar bed. Had ik nu maar wel even gaan liggen hahaha.
We waren vanmorgen lekker wezen zwemmen, Thijmen heeft genoten maar was echt bekaf, Hij was al wat moeier door de lange dag van gister en dan nu weer druk hahaha volgens mij sliep ie al voor ik zijn kamer uit was!

justin sliep ookal vroeg vandaag...ik ga ook zo slapen, ben nog wel moe hahahah
wel raar he zo weinig ongi vind je niet?

Terug
Bovenaan