one2bemums

Ja dat vind ik ook wel vreemd! Wie weet komt het nog????

Nou lieverd slaap lekker tot morgen????

Kussss

Ik heb trouwens vanmiddag zitten kijken op de site van de verloskundige praktijk waar ik van Thijmen ook liep, en op 1 na zijn alle verloskundige daar weg dus heb besloten dat ik daar nu niet meer heen wil. Na wat zoeken kwam ik nog een praktijk in schagen tegen en daar werken 2 van de verloskunduge die ik toen ook had waaronder degene die mij bij de bevalling begeleidt heeft dus ik heb prompt besloten dat als ik zwanger ben ik naar die praktijk ga hahaha hoe bedoel je op ze zaken vooruit lopen! Maar ja was er nieuwsschierig naar en ik voelde me tijdens de bevalling zo prettig bij haar dus heb besloten haar te volgen hahahah.

Nou slaap lekker!

He dames hoe is het hier????????
Sweety ben je d'r een beetje overheen , ga maar flink aan het klussen in de hoop dat je me alsnog gauw na komt!!!
liefs maggie

hee maggie, wat leuk jij hier!! hoe gaat het met je meid?? al leuke kwaaltjes???
geniet er lekker van he!!

Ik heb het heel zwaar...vandaag echt erge buikpijn gehad...in bad gaan liggen en dat hielp wel ff, zwaar emotioneel, en toen brak ook nog eens mijn kies af dus morgen naar de tandarts...voel echt niet oke dus! Maar komt wel weer goed hoor, bedankt voor het informeren!! Hopelijk volgen loth en ik je snel hoor!!! eerst Loth, dan ik hihihi.

jij veel succes hoor en laat ff wat weten als je een echo hebt gehad?? ik lees ook nog wel mee hoor bij oktobermama's!!

knuffel

Zoooo....het nieuwe topic is een feit! Lekker hè...zoveel verse onbeschreven pagina's die nog voor ons liggen!

Sweety, wat een gerommel qua menstruatie bij jou zeg! Kan me voorstellen dat je nu gewoon bloed wil zien! ;-) Als het dan toch moet hè...dan maar goed!

De spanning begint nu toch wel hoger op te lopen...nog geen menstruatie te bekennen! Wel af en toe een gespannen gevoel in m'n onderbuik...maar ook dat kan natuurlijk weer beiden beteken hè...weet ook niet meer of ik dat toen ook gevoeld heb, is alweer bijna 5 jaar geleden! Heb vandaag bij een drogist in Duitsland staan twijfelen of ik de digitale clearblue mee zou nemen...kosten daar €12,- nog wat voor 2 stuks. Geen idee of dat voordeliger is als hier. Maar ik ben niet zo dol op de duitse taal...en ik wil nog een paar dagen afwachten...dus toch maar laten hangen. Draaien jullie je duimen warm voor me?
Liefs, Edith.

Hé Sweety, tegelijk!
Wat naar dat je zo'n zware dag hebt vandaag :-( Zet de bloeding nu ook door, of alleen maar veel buikpijn? En dan komt zo'n kies er ook nog bij...da's dan net te veel hè! Tijd voor een warme kruik, lekker drinken, lekker appelgebak ofzo...lekker laten verwennen door je mannen!
Liefs, Edith

hoi edith,

nee niet echt veel bloed alleen buikpijn, het komt en gaat...heet bad heeft wel geholpen tis nu dragelijk. Kan nog steeds een hele dag met een tampon doen...zit nu wel meer rrod bij heb ik het idee...maar ja die stomme kies er nog bij, kan maar aan 1 kant eten, zwaar klote gewoon..hopelijk mag ik morgen al komen.
en in duitsland is die digitale CB dus echt veel goedkoper dan hier hoor!!! Volgende keer echt wel meenemen. En tuurlijk draai ik me suf met mijn duimen voor je!!! Wie weet is het gewoon lekker raak meid!!

succes met wachten hoor, nog maar 2 daagejs toch/

liefs

Terug
Bovenaan