one2bemums

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer! Net echt een berg was wegegwerkt pfffff het is een wonder dat we nog schone kleren in de kast hadden hangen hahaha.

He lieve sweety wat zwaar k*t zeg allemaal! Vind het echt heel vervelend voor je hoor! Wou dat ik wat voor je kon doen. Even de kramp (of kiespijn) over nemen ofzo.

En edith hoe je het wel vol? Pas testen op donderdag? Knap hoor ik had allang een test gedaan hihi! Ik duim echt heel hars voor je hoor!

Nou hier weinig te melden eigenlijk, geen ongi gevoel wel ontzettend pijnlijke borsten maar dat ik het enige. Dus ook voor mij maar hard duimen!!!!!

Kusssss

hee bibische!!

lekker als alles weer gedaan is!! heb ook de was weer gedaan, maar ben nog niet klaar...moet mijn salonwas nog doen.

Das lief van je maar ik kom er wel doorheen, tis alleen zwaar K*T nu, maar ja hoort erbij.morgen weer een nieuwe dag!!

tuurlijk duim ik ook voor jou lieverd!! Denk wel eens dat het raak kan zijn hoor!!
hoest met thijmen?? niet meer overgegeven en zijn knuffels weer schoon??

ben trouwens net aangemeld bij hyves hihihi wat een vragenlijst om in te vullen zeg tjeeeeeeeeeeee
xxx

Hey Dames,

Sweety heb ik iets gemist??? Je bent zwanger toch??? Ik lees over bloedingen enzo...

Kus Lotje

Ja ik heb ook zomaar het idee dat het raak is. Al een paar dagen heb ik het gevoel dat het raak is maar durf het niet echt hardop uittespreken haha. Het is echt een gevoel want last van kwaaltjes heb ik niet echt. En het gekke is dat ik helemaal geen haast heb met testen terwijl ik dat vorige maand wel had. Nou ja als het zo is weten jullie het als eerste hahaha.

Thijmen had vanvond weer gespuugd. Weer zo hoesten dat ie begint te kokhalzen en spuugt. Zo zielig maar gelukkig waren de knuffels nu niet geraakt!

Kussss

Ik heb gekrabbeld hoor! Ben nu officieel je vriendinnetje hahahaha!

lieve lotje, lees anders ff in ons oude forum ff terug, kun je mijn verhaal lezen...
hoe gaat het met jou??/

ach loth, weer gespuugd, wat sneu!!!
en ja, ik heb ook zon gevoel dat het raak is bij je...ps heb je een vriendenaanmelding gestuurd via hyves...

Ja ik zag het je gaat de goede kant op hahahaha!
Wel nog even pimpen he die site van je! Leuke foto;s erop zetten en een mooi achtergrondje erbij hihi

Terug
Bovenaan