one2bemums

das waar linneke, zolang iedereen elkaar beetje respecteert vinden wij het prima!!
We zijn met 4 vrouwen hier begonnen met het topic die ik geopend had voor LOth, en das nu inmiddels uitgegroeid tot dit leuk en gezellige topic. de 4 die-hards zijn Loth, lotje, edith en ik.

dus nu hebben we er in een keer veel bij, das een goed teken dat jullie het hier leuk vinden en gezellig vinden wat wij doen....leuk om dat te lezen!!

kusssssss

thanx voor je uit leg. Ik wordt ook vrolijk van al die smilies....    

we bouwen gewoon een feetje hier..... hihi.... en we maken een  hahaha ik lig weer helmaal \\\

ik weet ook niet waar ik  van heb zal ff mijn  houden

hahaha idd een gezellige boel hier!!!! Hou ik wel van!!!! lekker gezellie!!!
Ga nu eten , manlief heeft gekookt terwijl ikm lekker op de bank zat te hangen achter de pc met jullie!!!!!!
Fijne avond!!!!

Manlief is ook aan het koken......frietjes,.....jaja, zondag is frietdag hier....lekker voor de buis met voetballen!! Niet dat ik dat graag wil zien maar dochterlief is er dol op hahaha

sweety!! Ik heb je nu twee dagen meegemaakt en beide dagenw as je meilig...volgens mij ben jij gewoon standaard melig haha.

Ja hier is het porima. Een lekkere dag gehad. beetje aanklooien in huis. We krijgen volgende week vrienden over en tja, dan wil je het toch een beetje netjes hebben. Aangezien ik veel moet werken deze week, heb ik verder niet zoveel tijd om schoon te maken etc.

Daar was ik ook weer! Jeetje meiden wat is hier een hoop afgekletst zeg! Geloof dat we concurentie hebben sweety! Eerst posten wij de meeste berichtjes maar nu? hahahaha nee hoor grapje meiden. Vind het leuk dat jullie zo actief meekletsen! Alleen maar gezellig!
Ik zag dat er nog 2 nieuwe meiden bij zijn. Meiden welkom op het gezelligste topic allertijden hahaha. Dat jullie het maar gezellig mogen vinden bij ons!

Oke nu moet ik even nadenken........oja er was een vraag waar we vandaan komen en wat voor werk we doen. Nou ik kom uit Noord Holland en ben clientbegeleidster bij verstandelijkgehandicapten. Heb gesolliciteerd bij een kdv omdat ik graag regelmatiger werk wil. Las dat er nog 1 van de meiden op een kdv op een babygroep werkt? Weet alleen niet meer wie sorry! Maar goe d ik mag morgen een dag mee lopen dus spannend!
En verder las ik dat jullie niet zulke groene vingers hebben vooral sweety hahaha. Mijn planten doen het nog steeds super maar ja ik praat er tegen dat helpt he hahahaha.
En huisdieren zag ik ook nog voorbij komen. Ik heb 1 kat, tijdens mijn huwelijk had ik er 3 maar doordat mijn ex er niet meer voor wilde zorgen en ik ze niet alledrie kon hebben i.v.m ruimte heb ik er 2 weg moeten doen. Ben ik erg verdrietig om geweest maar goed ze hebben nu een goed huis. Verder heb ik altijd ratten gehad maar van de zomer zijn de laatste 2 overleden, vind ratten nog steeds erg leuk maar heb weinig tijd tegenwoordig om ze uit het hok te halen en zo dus voorlopig komen er geen nieuwe.

Zag dat er leuke acties op dat ik vrij verkeerd forum zijn gekomen. Heb erg moeten lachen maar sweety nu krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd!!!!!
Zo dit was alweer een heel verhaal
Is het misschien een idee om even een kalender te maken met onze nod's en hoeveelste ronde hoeveelste kindje enzo? Dan kunnen we het makkelijker bijhouden hahaha. En voor onze zwangere mutsen natuurlijk de belangrijke dagen zoals de echo's erop.
Oja over zwangere mutsen gesproken. Jij hebt al een beetje last van zwangerschapsdementie he maggie hahaha geeft niet hoor! Ze waren op dat ik denk dat ik verkeerd vrij zo bezig met oorlogvoeren dat ik niet eens denk dat het ze opgevallen is hahaha.

Kussssss

Terug
Bovenaan