one2bemums

Heerlijk dat weer!! Erg van genoten. Krijg echt zin in het voorjaar!!!! Ook heerlijk dierentuinweer!!! leuk. idd leuke dierentuin!!!!
Ik ben Marieke ben 30 jaar, in okt 2006 ben ik getrouwd en nu willen we graag een kindje... Die was was er al meteen, maar omdat wij elkaar pas 9 mnd kenden toen we trouwden, hebben we besloten elkaar wel eerst beter te leren kennen en samen een leuk jaartje ervan te maken. Denk  dat dat goed is geweest voor onze relatie!! genieten er nog elke dag van en willen nu heel graag een kindje. De eerste ronde zit erop. Veel ontpillingsverschijnselen gehad!! Hoop dat die nu wegblijven...vanaf eind deze week kunnen we weer opnieuw gaan klussen! O ja en zag dat jullie het ovber huisdieren hadden. Wij houden ook erg van dieren. Hebben nu op dit moment 2 vogeltjes!!

Fijne dag nog!!
marieke

Hey Marieke    Welkom hier. Het is hier erg gezellig. We kletsen hier gewoon door.

Lotje, ik had al eens gehoord dat Dierenpark in rhenen een mooie was. je had er mooi weer bij, lekker hoor!

Hey allemaal,

Mag ik hier ook meedoen?
Ik hoor het wel....................

Groetjes Jannetje

hallo ik heb ook huiusdieren heb   zelfs  .. ze zijn alweer 1 half jaar.. zijn er hier ook mensen die al ervaring hebben met  en ??? ben bang dat de  gaan  met de  of zijn het dan net ???

verder heb ik niet veel te vertellen ikga zo lekker in  daarna  en misschien ook wel  en natruulijk  want blijkbaar komt er een programma wat ik heel leuk vind   baby te koop ofzoiets is van bnn weet niet meer hoe het heet   zo dat was ff hard werken

ben er nog wel ff  doei lieve mensjes

whahahahhahahaha gohhhhhhhh gaat goed hier, we hebben natuurlijk ook gewoon hety leukste forum hahahahah hebben we goed gedaan he!!!

welkom vliegirl en jannetje, leuk dat jullie meekletsen. Ik ben een diehard hier en heb de naam verzonnen ahahhahahahaha leukkkkkkkkk

weekee, hoest??

lotje, hoest?

vliegirl, hoest?

jannetje, hoest??

hahahhahahaha sorry beetje melig...ga nu ff eten en ik kom daarna weer...

kussssssssss

Leuk dat je de hyvessmiles hier ook kan gebruiken!! ga het ook ff uittesten!! bedankt voor de uitleg!!!

Mijn vriendin heeft nu 2 kinderen en hebben ook 2 katten. dat gaat heel goed!!!! Die katten doen niets anders eigenlijk dan voor de zwangerschappen. Zijn wel rustige katten volgens mij. Het enige wat ze nu graag doen is in de box slapen als die leeg is, en omdat de box nu vlakbij haar bank staat kunnen ze er makkelijk inspringen, maar als de box vrij staat kan het geloog ik minder makkelijk!!
Weet niet of je wat hebt aan deze info....

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan