one2bemums

Hier in ieder geval mijn nieuwe banner. De slak is omdat we het rustig aan gaan doen hahaha!
Sweety Ik zal even kijken of ik hem nu wel heb. Wanneer heb je hem verstuurd want net had ik nog niets

Ja leuk de film hier in Schagen hebben we net sinds een jaar een mooie bios niet zo groot maar wel heerlijke ruime stoelen dus komen jullie allemaal hier heen????

ach linneke, lekker belangrijk toch..zegt meer over hun dan over jou...gewoon laten gaan heeft verders geen zin....

gister al loth...ik geef het op...zucht...hij was wel verzonden bij me???ach snap toch nog niks van hyves hahahahhaah en nu is het toch weer achterhaald he dat berichtje hahahahhah

lieve loth, voor jou reis ik heel nederland door, wat ook nodig is waar jij woont woehahahhahahaaha

Ja dan weet ik het ook niet meer! raar dat ie ook niet op me hotmail binnenkomt dan maar goed hij is nu inderdaad al achterhaald heb me er overheen gezet hahaha maar moest het toen gewoon even kwijt en tja daar ben je me grote zus voor he????

nee ik wil naar die film da vroeg je toch???
MOORDWIJVEN wil ik zien in de bios

hahaha opes, dat krijg je he als het getupt is en je niet kunt zien hoe iemand erbij kijkt. Meiden in GEEN geval was ik "aangevallen" hoor haha.

en een babygroep is superleuk!

Volgens mij hebben we nu echt meiden uit het hele land hier zitten wel leuk.
Kom je naar popweekend dan? Dat is het feest in Schagen oja en paasvee maar ik heb meer met pop weekend!

Terug
Bovenaan