one2bemums

Maakt mij niet uit hoor weekee jullie mogen loth zeggen maar bibische of bibi vond ik ook prima. Ja leuk he mijn slakje! Wordt me nieuwe huisdier deze maand hahaha! Wat zijn jullie echte namen trouwens? Als jullie die willen zeggen tenminste snap het ook wel als jullie liever niet zeggen

we hebben nooit ruzie hier hoor!!! ik ben daar gewoonweg te eerlijk voor denk ik, ik zeg het gewoon als ik het er niet mee eens ben he loth....hihiihihih, maar wel op een goede respectvolle manier.

tuurlijk loth, je bent mijn schattie...

en idd weekee je moet hier gevoel voor humor hebben he maar dat had je al door met ons hihihi, prettig gestoord he..:)

geeft niks linneke zijn we samen blont hahahahah

ff een grote gok.....uhmmmmmmmmmm...tjeeeee...linneke???
is maar een wilde gok he..:) hahahahahahahahhaa

ja lekker gevoel voor humor hier. Houd ik wel van hehe.

Jantina is de naam. Hoi *geeft hand* ooh en ik ben ook een blondje

Paaspop in Schijndel???? nog nooit van gehoord hihi maar goed wij hebben hier paasvee dat houdt in dat de markt vol staat met dikbillen om 12.00 gaat de tap open en om 14.00 is iedereen stomdronken. Heeft wel wat maar ben al jaren niet meer geweest. Popweekend is veel leuker dat is van vrijdag t/m zondag. Vrijdag binnenpop en zaterdag en zondag buiten pop. 2 grote podia en heel veel bandjes. Ook bekende namen als direct enzo. Kijk er alweer naar uit hihi Dikke buik of niet ik ga te poppen!

Moet even zeggen dat ik het heelrijk vind weer even te typen. Heb echt op me tenen gelopen op me werk en af en toe keek ik hier even maar kon niet posten en meiden me vingers jeukten zo graag wilde ik even schrijven hihi. Wordt hier altijd zo lekker ontspannen van echt waar beter als therapie hahahaha

een goede avond Jantienekeeeeeeee mijn naam is Tessa maria, maar je mag tessa zeggen hahahahhahahahahhahaha boffen he

Hier nog een blondje! Zitten jullie ook op hyves????? Kan ik even gluren hihi dacht wel zoiets te lezen maar weet het niet meer zeker

Terug
Bovenaan