one2bemums

Denk alleen dat ik heel gezellig ga doen ahum. Ga zo lekker douchen en nu dan eens op tijd naar bed. Is voor vriendje ook wel fijn want geloof niet dat hij er zo blij mee is dat ik hier zoveel klets. Zitten we naast elkaar maar we praten nauwelijks moet zeggen dat de sfeer er niet echt beter van wordt

hahaha edith ik net helemaal naar tickerfactory.com om te zien og je daar banners heb voor langere cycli zie ik net op mijn eerste banner bovenaan het topic dat ie tot dag 50 gaat! BLond he???

Hallo allemaal,

Wat een gezellige boel hier.
Ik ben bianca en ben sinds januari aan het proberen om zwanger te raken. Oh ja ik ben trouwens 28 jaar
De eerste maand is het niet gelukt, helaas.
Op naar de volgende ronde.
Hoe gaat het met jullie??

Groetjes Bianca

He Bianca kom je ook gezellig mee kletsen??? Dan heb je heel wat te lezen hahahaha
Je bent van harte welkom hoor! Dan zitten we geloof ik op 10 meiden.

ow das nie zo best loth, dan ga idd maar gauw naar je vent toe he das toch belangrijker lieverd!

welkom bianca, gezellig dat je je bij ons aansluit...lees ff alles door en dan spreek ik je wel over 3 dagen als je daarmee klaar bent woehahhahahahaha

liefssssssss

Dank je wel.
Ik ben al helemaal verslaafd geraakt aan dit forum.

Morgen is mijn man een weekje op vakantie dus heb ik in de avonduren wat te doen.
Ik hou van ouwehoeren.

Groetjes Bianca

Is er ook iemand die gaat voor een tweede kindje?

Lijkt me leuk om mee te kletsen.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan