one2bemums

he marieke klopt ik sta bij loth zal ff kijken of jij er ook bij sta anders moet je mij maar aanklikken

liefs maggie

Hoi Dames!
Bedankt voor het meeleven! Het heeft geholpen, want vanmorgen ben ik eindelijk ongesteld geworden! We kunnen nu dus aan de 2de ronde beginnen. Ik wilde een leuke afteller maken bij Lilypie, maar daar gaat de cyclus maar tot 37...erg jammer dus! Bij Babybrabbel gaan ze wel net tot dag 39...maar die vind ik minder leuk.
Maggie, kan me goed voorstellen dat je toch wat zorgen maakt hoor. Het blijft gewoon eng om te bloeden tijdens een zwangerschap. En niet misselijk zijn....ik ben het ook nooit geweest, maar begrijp dat het er voor jou tot nu toe gewoon bijhoort. Als je je ongerust blijft maken, zou ik gewoon de VK bellen hoor! Spanning is ook niet goed voor de kleine tenslotte!
Loth, Grey's viel een beetje tegen vond ik...was een special, maar het leek wel alleen over het 1ste seizoen te gaan, 1ste 2 misschien. Maar misschien komt volgende week weer een special met een samenvatting tot nu toe ofzo...Heerlijke serie hè, ik leef zo met ze mee, dat je er af en toe emotioneel van word!
Voor diegene sie ik nog niet op m'n Hyves heb, voeg me maar toe hoor: http://edithje27.hyves.nl/
Liefs Edith

Dit is de foto die ik gister zooo graag met jullie wilde delen haha.

Hallo!
Ja er hangt hier gewoon een heerlijk sfeertje hahaha. Ik zie jullie ook echt als vriendinnen ondanks dat ik jullie nooit ontmoet heb maar ja we delen zo veel!
Edith dus toch ongesteld he meid? Vervelend zeg maar je weet nu in ieder gval waar je aan toe bent. Hoop dat je cyclus net als bij mij iedere maand wat korter wordt want zo een lange cyclus is drie keer niets he? Misschien kun je trouwens eens op tickerfactory kijken daar komt mijn balkje ook vandaan. Weet niet of ze daar zo ver gaan maar ze hebben er wel heel veel keus. Als je op mijn banner gaat staan in het openingsbericht kom je op de site. En ja greys anatomy is echt helemaal mijn serie zit ook inderdaad af en toe helemaal mee te janken heel erg! Het is zelf zo erg dat ik soms echt even 10 minuten tot mezelf moet komen zo erg kan ik er in mee gaan. Vorig jaar woonde we nog naast me schoonzus en we zaten altijd samen te kijken, opgegeven moment ging er iemand dood (weet ff niet meer wie dacht die vriend van Lissy hoe heet ie ook al weer?) en toen hing me zusje meteen aan de telefoon alledrie zaten we zo van neeee dat kan niet hahahaha

Kussss

Oh ja ik had gezegd dat ik jullie van het jongegezinnenforum ken hahaha (maar dan van het 2-3 jaar forum) heb ik toch niet helemaal gelogen ze denkt nu alleen dat jullie allemaal ook tussen de 2 en 3 hebben en dat we kletsen over onze puberende peuters hahaha. Goed opgelost toch? Wat zijn jullie trouwens stil ben ik niet gewend hihi. Wet niet of ik jullie zo nog zie ben echt bekaf! (Dus misschien is het wel beter dat jullie er niet zijn want dan taai ik snel weer af en lig ik misschien eens op tijd in bed hahaha) Hebben jullie ook dat je denkt ik moet gewoon even kijken of er nog geschreven is? Lijk wel verslaafd hahaha

Terug
Bovenaan