Hoi Dames!
Bedankt voor het meeleven! Het heeft geholpen, want vanmorgen ben ik eindelijk ongesteld geworden! We kunnen nu dus aan de 2de ronde beginnen. Ik wilde een leuke afteller maken bij Lilypie, maar daar gaat de cyclus maar tot 37...erg jammer dus! Bij Babybrabbel gaan ze wel net tot dag 39...maar die vind ik minder leuk.
Maggie, kan me goed voorstellen dat je toch wat zorgen maakt hoor. Het blijft gewoon eng om te bloeden tijdens een zwangerschap. En niet misselijk zijn....ik ben het ook nooit geweest, maar begrijp dat het er voor jou tot nu toe gewoon bijhoort. Als je je ongerust blijft maken, zou ik gewoon de VK bellen hoor! Spanning is ook niet goed voor de kleine tenslotte!
Loth, Grey's viel een beetje tegen vond ik...was een special, maar het leek wel alleen over het 1ste seizoen te gaan, 1ste 2 misschien. Maar misschien komt volgende week weer een special met een samenvatting tot nu toe ofzo...Heerlijke serie hè, ik leef zo met ze mee, dat je er af en toe emotioneel van word!
Voor diegene sie ik nog niet op m'n Hyves heb, voeg me maar toe hoor: http://edithje27.hyves.nl/
Liefs Edith