one2bemums

hihi kwam een collega binnen dus moest snel wegdrukken want is niet echt de bedoelingen dat ze weten dat ik hier zit te kletsen hahaha. Maar goed balen dus maar donderdag is ie er wel dus dan neem ik ontslag. Brief ligt al klaar. Vind het wel spannend maar zo blij

Nog een collega hahaha.
Meiden ik stop tot morgen!!!!!
Kusssss

O ja sweety is justin alweer beter?

neej....dan kom ik niet...vind ik veel te eng..

wat voor baan als ik vragen mag of is dit een stomme vraag ik kon het zo snel niet terug vnnind

Hoi Meiden!
Ik kom me ook weer eens melden! Ik heb wel steeds meegelezen, maar van schrijven kwam het maar niet. Zaterdag zijn we naar Javier Guzman geweest, was erg leuk. Zondag wat in de tuin geklust (met een snoeischaartje enzo hè, niet dat andere klussen ) en dan begint de werkweek alweer hè. Op maandag en dinsdagavond kijk ik meestal series met m'n zusje. Gisteren Ugly Betty en Grey's Anatomy bij haar en vanavond komt de desprate housewives en Dirt bij mij kijken. Kopje koffie en wat lekker erbij...gezellie! Ook mijn zusje is bezig met zwanger worden, dus gesprekstof genoeg! Als ik uitga van een cyclus van 39 dagen, dan zou ik rond 15-3 m'n eisprong hebben. Op 14-3 is dan de vruchtbaarste dag en laat nou net die dag m'n schoonzusje trouwen! Waarschijnlijk weinig tijd om te klussen dus. Maar ach, de dagen ervoor en de dag erna is ook goed. En wie weet ga ik ovulatietesten halen en komt m'n eisprong op een hele andere dag dan verwacht!

Sweety, is de kleine man inmiddels weer wat beter? De ruzie met je man weer goed gemaakt? En als we eens een "meeting"hebben, dan geef je ons toch zeker allemaal een make-over hè!? ;-0
Loth, proficiat met je nieuwe baan! Helemaal top!!!
Lotje, wat heerlijk dat je het hartje hebt zien kloppen. Nu kan het grote genieten beginnen!
Maggie, nu voel je je dus weer écht zwanger, helaas met alle nadelen vandien. Ik hoop dat je je snel weer beter zal voelen en dat een ziekenhuisopname je bespaart mag blijven!
Meiden, allemaal veel plezier met klussen en ovulatietesten doen! Laat me weten of het bevalt, want ik overweeg ze ook aan te schaffen!
Liefs, Edith.

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31

Hoi meiden,

Alles goed met jullie?

Sweety, hebben jullie het nog goedgemaakt met goedmaakseks, of nog steeds ruzie.

Loth van harte gefeliciteerd  met je nieuwe baan. Leuk hoor werken op een KDV.

Wat voor een groep ga je werken??

Groetjes Bianca

hoi hoi,

Loth, PROFICIAT!!!!! wat een geweldig nieuws meid, je kunt niet wachten met daar te beginnen he hardstikke leuk hoor!!! maar het maar gezellig vanaaf...

linneke, wat jammer dat je tegen die tijd niet wil komen...mischien als je hier nog at langer meekletst??

edith, lekker in de tuin, twas hier echt slecht weer vandaag, maar weekend was oke he! spannend weer richting je vruchtbare dagen!!

Hier verder weinig nieuws, wel bijgelegd met vriend, geen sex, dus geen beebje waarschijnlijk, heb vandaag eisprong gehad denk ik te voelen, en zaterdag laatst sex gehad, dus daar geloof ik werkelijk niet meer in, helaas pindakaas...hopelijk in april mischien beter...baal wel, maar ja niks aan te doen, kan hem niet dwingen...

Justin gaat beter gelukkig ook de nacht, hopelijk vanacht ook weer beter, dan kom ik er ook wel weer bovenop. Ga zo ff bij vriendlief zitten en die gaat toch zo slapen en dan weer werken dus....Maar ik vind hetm nog steeds beetje egoistisch, ik dacht dat hij net zo graag een 2de wilde als ik, maar hij wil er niks voor doen, tja dan komt er ook niks natuurlijk...maar ja pushen heeft zo wie zo geen zin, dus ik laat het met pijn in mijn hart rusten en dan komt tie hopelijk zelf wel een keer...zcht...

dames, liefs weer en mischien tot vanaaf anders weer tot morgen!!!

kusssssssss

Hai meiden,

Zou ik gezellig met jullie  mee  mogen kletsen?? Zal me ook even voorstellen...Ben dus Yvonne, 22 jaar en sinds begin oktober gestopt met de pil. We zijn nu in afwachting van de 3e ronde,erg spannend allemaal!! Dus het lijkt me erg gezellig om me bij jullie groepje aan te sluiten...

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan