one2bemums

Ik druk ook weleens per ongeluk op sluiten in plaats van plaats bericht.
Klote is dat he!!

Ja, ik ga ook nog even tv kijken en dan mijn mandje in.

Fijne avond nog.

Tot morgen.
Groetjes Bianca

Nope we wonen erg ver bij elkaar vandaan ik in het noorden van noord holland en sweety in Tilburg.
Zoals je virend was bij de eerste zo was mijn ex ook. Dus vriendlief krijgt nu al regelmatig te horen dat hij wel mee moet enzo. Nou meiden ik ga nu echt want vriendlief begint al behoorlijk te zuchten hihi

Kussssss

dames dames dames toch ik wil dat jullie NIET zoveel kletsen... Sweety ik hoop dat het weer goed met je lover  en ik vind dat hij je wel  moet geven.,.. Mijn liefje vind het wel leuk...maar hij wil er niet te veel mee bezig zijn..ik bedoel hij wil elke dag wel klussen ( dat doen ew nu ook) maar hij zegt als je er elke dag mee bezig bent dan lukt het niete....hij vertrouwd niets de ovulatie testen niet maar ook de zwangerschaptesten niet...hij hoop dat ik naar 6 maanden er achter kom dat ik zwanger ben en dat het dan niet meer zolang voor hem duurt...hij is net een klein kind...hihih

maar hoe is het hier verder??   ik zal het hier eens gaan op vrolijke...

wat leuk dat jullie elkaar trouwens in het echt gaan zien...ik zou er niet aan willen ben ik een schijterd voor.

maar ik ben er weer weg van want mijn verhaal slokt heel de pagina op

doei

houdoe

misschien tot vanavond??

nu ben ik echt weg

doeg doeg

Even snel tussendoor: Ik ben aangenomen!!!!!! Jippie!!!!!!!

Kussss

Sweety is het weer goed met je mannetje????

En linneke als we met de hel groep een keer bij elkaar komen ben je er toch wel he?????

Kussss

Nou zeg heb ik even tijd is het hier gewoon uitgestorven!
Ik ben er vanaaf niet. Ben pas om 20.45 thuis en dan gaan we mijn nieuwe baan vieren hahaha! Yes Yes Yes ik ben zo vrolijk en zo blij!!!!!! Wel balen dat mijn baas er niet is nu kon ik geen ontslag nemen!   Balen

Terug
Bovenaan