ongeluk met auto

Heb net een kleine botsing gehad met mijn auto.
Door een stomme file botste ik met ong 20 km op mijn voorganger. Ging dus niet zo heel hard en had netjes mijn gordel om... maar ben toch wel geschrokken. Mijn spieren en ribben doen ook gelijk zeer.....

Ik ga zo wel even verloskundige bellen, weet ook wel dat die kleine tegen een stootje kan, maar toch even voor mijn eigen gevoel. Voel ook duidelijk dat die kleine weer tegen mijn ribben gaan aanliggen.

Zo moest dit even kwijt.....

Liefs
Vanessa ( 33 weken zwanger)
 
Dat is wel even schrikken. Zeker even laten controleren. De verloskundige zal je wel willen zien.
Succes!
 
Dat is wel even schrikken. Zeker even laten controleren. De verloskundige zal je wel willen zien.
Succes!
 
Heb gelijk om 8 uur gebeld, maar de vk zelf was er nog niet. De receptioniste zou het even doorgeven en dan zou ik terug gebeld worden.

Wel een geruststelling, ik voel de kleine wel bewegen en geeft me zelfs schoppen :)
 
Heb gelijk om 8 uur gebeld, maar de vk zelf was er nog niet. De receptioniste zou het even doorgeven en dan zou ik terug gebeld worden.

Wel een geruststelling, ik voel de kleine wel bewegen en geeft me zelfs schoppen :)
 
Terug
Bovenaan