ongeluk met auto

Ik ga er vanuit dat met de kleine alles goed is....
Gaf al aan dat ik em tegen mijn ribben voelde duwen en dat hij me schopt.

Alleen ik heb spierpijn, heb geen pijn in mijn buik, geen rare dingen zoals bloedverlies....


En zo'n harde klap was het niet, en aangezien die kleintjes wel wat kunnen hebben..... Was meer even om mijn schrik van me af te kunnen zetten.
 
Nou heb de VK gesproken.

Hoef me echt niet druk te maken. Die kleine zit idd heel goed beschermd.

Ze gaf al aan, er gebeuren dagelijks ongelukken met ook zwangere vrouwen en ze heb nog nooit meegemaakt, dat daar een zwangerschap verkeerd door loopt. Wel gaf ze aan dat in de laatste periode van een zwangerschap je reactievermogen minder word. Nu hoef ik nog maar 2 ochtenden te werken voor mijn verlof en dan hoef ik niet meer lang in de auto te zitten 'smorgens.

Het is beter om je in het laatste trimester te laten rijden ipv zelf te rijden.
 
Nou heb de VK gesproken.

Hoef me echt niet druk te maken. Die kleine zit idd heel goed beschermd.

Ze gaf al aan, er gebeuren dagelijks ongelukken met ook zwangere vrouwen en ze heb nog nooit meegemaakt, dat daar een zwangerschap verkeerd door loopt. Wel gaf ze aan dat in de laatste periode van een zwangerschap je reactievermogen minder word. Nu hoef ik nog maar 2 ochtenden te werken voor mijn verlof en dan hoef ik niet meer lang in de auto te zitten 'smorgens.

Het is beter om je in het laatste trimester te laten rijden ipv zelf te rijden.
 
De spierpijn valt eigenlijk wel weer mee. Heb alleen wel veel last van mijn pols, heb waarschijnlijk zoveel kracht gezet op mijn stuur dat ik die wel wat belast heb. Met de kleine gaat t ook goed. Zag vanmorgen echt een golf van beweging over mijn buik gaan, en heb net toen ik even ontspannen op de bank lag even met mijn buik gewiebeld.... kreeg gelijk reactie van heel veel beweging. Net of hij wilde zeggen van he, ik lag net zo lekker haha.

Ja heerlijk overmorgen begint mijn verlof, nog 2x 4 uurtjes werken.... al hoewel... heb donderdag nog een gesprek met mijn werkgever over het hoe en wat als ik terugkom van mijn verlof... dus donderdag zal er wel niet veel van werken komen. Heerlijk 16 weken verlof en gelijk erachter aan 2 weken vakantie.....
Zie er nu al naar uit.

liefs
 
Terug
Bovenaan