ongeluk met auto

De spierpijn valt eigenlijk wel weer mee. Heb alleen wel veel last van mijn pols, heb waarschijnlijk zoveel kracht gezet op mijn stuur dat ik die wel wat belast heb. Met de kleine gaat t ook goed. Zag vanmorgen echt een golf van beweging over mijn buik gaan, en heb net toen ik even ontspannen op de bank lag even met mijn buik gewiebeld.... kreeg gelijk reactie van heel veel beweging. Net of hij wilde zeggen van he, ik lag net zo lekker haha.

Ja heerlijk overmorgen begint mijn verlof, nog 2x 4 uurtjes werken.... al hoewel... heb donderdag nog een gesprek met mijn werkgever over het hoe en wat als ik terugkom van mijn verlof... dus donderdag zal er wel niet veel van werken komen. Heerlijk 16 weken verlof en gelijk erachter aan 2 weken vakantie.....
Zie er nu al naar uit.

liefs
 
och hoe herkenbaar!
toen ik zwanger was van de 2e (39 weken) werden we van de zijkant geramd! die ander reed veeel te hard en reed gewoon door!!
ook een beste knal maar ik voelde niks eigenlijk..
ook beebje begon gewoon te schoppen maar moest ff aan de ctg! (nadat ik per se eerst mijn dochter zelf naar huis wilde brengen want ze wilden me meteen door brengen, maar dat arme kind was zo van slag en ik voelde me goed,)!
och zegt de vk hopen dat de bevalling nu begint want de kleine groeide veel te snel!! maar nee hoor nog 2 weken moeten wachten!
ze kunnen gelukkig veel hebben!!!
maar snap je zorgen!!

liefs

 
Ik heb hetzelfde gehad met 32 weken...
Ree ik even een Jaguar totall los!! Echt was me helemaal gek geschrokken.
Even bij de VK geweest ondanks dat ze druk bewoog. Zekerheid voor alles!!
Succes meid!!!

Groetjes Sonja
 
Terug
Bovenaan