<p>Zoals de titel al zegt...</p><p>ik ben ongepland zwanger(door de mini pil heen) van kindje nummer drie. Ik ben gelukkig en getrouwd. Na de grootste schok was het voor mij vooral welkom. Misschien omdat ik de hoop dat mijn man voor een derde wilde er altijd nog was. Mijn man daar integen, die wilt het afbreken. Eerst was het ivm ruimte en financiën, wat allebei op te lossen is en mee valt. Daarna kwam vooral naar voren dat hij twee al druk vind en bang is dat wij zelf door frustraties van de drukte en onrust meer ruzies krijgen en dus minder gelukkig worden. <br />er is niks in mij wat neigt naar het afbreken. <br />we praten goed, over alle situaties, maar in deze is geen compromis mogelijk. En naar elkaar toe bewegen zit er van mijn kant in ieder geval niet in. Schoonouders zijn voora bang dat het er bij te veel inhakt en ik er aan onder doorga omdat ik met een derde teveel op mijn vork neem. Mijn man heeft wat dat betreft autistische trekken(nooit officieel getest) en vind het met twee al moeilijk om met kinderen ergens heen te gaan, dingen te ondernemen.</p><p>ik heb gechat met een instantie welke allerlei dingen aan bood om over te praten maar alles is al besproken. <br /><br /></p><p>ik wil een aantal vragen stellen.</p><p>zijn er vrouwen die een zwangerschap hebben laten afbreken(vooral voor de ander) en daar spijt van hebben?</p><p>zijn er gezinnen die tot een gezamenlijke beslissing zijn gekomen?</p><p>wat kan ik nu nog doen?</p><p>bedankt</p>