Ongepland zwanger, man wil het niet

Ik zou contact opnemen met Siriz , zij kunnen je helpen met een bewuste keuze gesprek en om te kijken naar de andere zaken... want je kunt het nooit meer terugdraaien...

Man wat grijpt jou verhaal mij aan zeg!  Verschrikkelijk dubio. Ik ben ook net 6 weken zwanger van onze derde en mijn man is toch heel blij.
Dit is zon lastige situatie... iemand zal zich moeten gaan schikken.. en kan je nog van je man blijven houden als hij je dwingt om je kindje weg te halen... kan jij nog in de spiegel kijken met die gedachte wat had kunnen zijn...
Ik ben ook pro abortus zeker. Maar dat moet je echt willen. Wij vrouwen voelen het... alles... een man voelt niks.. die heeft geen hormonen..leven in z'n buik.
Goed dat je met instanties gaat praten.  Maar je hart zegt maar 1 ding... die gaan je ook niet overtuigen. Heb je een goeie band met je moeder? Wat zegt die?  Vriendinnen?  
Staat het er financieel zo slecht voor? 
Heel veel sterkte..

Nog een ervaring en echt niks vergeleken dit maar toch...
Ik had een nestje poezen ik was 25 . Nog geen kids maar dol op me poezen. En ik woonde samen met me ex. Ik had mama poes en 1 kitten gehouden. Maar ik had nog 1 poesje over die kon ik niet kwijt. Ik wilde die houden..ik kon haar niet wegdoen.. hij wilde het niet! Ik heb haar toch weggebracht... verschrikkelijk... de lul onze relatie ging om andere redenen uit. En ik was zo kwaad dat ik dat poesje niet had gehouden....
Dat ging over een poes... kan er nog boos om zijn...
Moraal die poes had nog bij me geweest.. meneer is allang vertrokken.

Ik zou zeker geen contact opnemen met Siriz, aangezien dat een anti-abortusorganisatie is en ze je dus altijd een bepaalde kant op zal proberen te duwen, in plaats van voor jullie situatie de beste hulp bieden. De organisatie Fiom is een neutrale partij die je veel beter kan bijstaan, heb ik begrepen. 
Velen zeggen heel makkelijk: kies voor het kind. Maar dat is wel heel simpel gezegd. Je hebt een volledig gezin en je kan de gevoelens van je man ook niet volledig aan de kant zetten. Het is geen relatie van 3 maanden waarbij je makkelijker voor jezelf en het kind kan kiezen. Lastig hoor! Ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen ❤️ Heel veel succes!

Sterkte. Ik heb 5 dochters waarvan de jongste overleden is. De jongste is 12. Ben nu 40 en zwanger van de 6e. Alle kids alleen opgevoed. Mijn baby heeft een verdikte nekplooi maar ik laat het niet weghalen. Ook geen extra onderzoeken.
Ik spreek uit eigen ervaring nu. Doe waar jij je goed bij voelt. Nooit wat een ander wil. Mijn moeder bijv heeft me 4.000 euro geboden voor een abortus. Ben heel blij dat ik dat niet gedaan heb.

Ook al kies je voor het alleenstaande moederschap. Ook dat red je echt wel. Nogmaals sterkte 

Terug
Bovenaan