ongepland zwanger van de derde

Romany ben ik met je eens, en ze moeten zelf beslissen waarmij omgaat is dat ze eerst een spriraal had en opeens overgegaan is op de pil, iedereen weet dat een pil minder veilig is zeg maar dan een spiraal waarom als ze dat weten toch over gegaan op de pil?

Ik denk dan als je man dit wist hij daar in toegestemd heeft en dus in overleg gebeurd en dus ook de conseqenties opnemen voor de pil.

Zei kan er niks aan doen zeg maar ze is blij ermee maar de man niet dan denk ik je had het kunnen weten zeg niet dat het 100 % elke keer raak moet zijn maar kans is groter dan met een spiraal en dan laat hij haar met een situatie zitten.

dat is wat ik wilde zeggen dat haar man eens goed moet nadenken en in haar situatie moet gaan staan , mannen zijn makkelijk ik wil het niet dus weg ermee, voor ene vrouw is dat een heel groot stuk natuur gebied en heel lichamelijk als geestelijk kwetsbaar, dat vergeten mannen ff , is leuk hun ... erin steken maar de volgen ervan niet bij nadenken. Konden de mannen het maar ff dragen of weg laten halen dan weten ze hoe het voelt.

Veel sterkte meis

liefs
 
@ romany, de ouders hoeven toch niet alleen voor de studie op te draaien? Als je daar de financien niet voor hebt kun ja altidj afspreken dat de kinderen bijdragen aan het betalen van hun studie.
Dus ik vind dat idd geen reden voor abortus. Bovendien lune in die jaren meer gaan verdienen. Als je ineens minder te besteden hebt en je niet genoeg geld hebt voor de studie van je kinderen (ondanks flink sparen), doe je toch ook je kind de deur niet uit?
In mijn opzicht is overal een mouw aan te passen en ja, dan is het begin misschien moeilijk, maar als je echt wilt, kom je overal uit!


Meis, sterkte met het nemen van de beslissing. Wat je ook beslist, zorg dat he er zelf 100% achter staat!
Het klinkt misschien hard, maar een partner is te vervangen, een kindje niet! Doe wat je zelf goed vindt voelen! Jouw lijf, jouw beslissing!
 
Whaha, een spiraal betrouwbaarder dan de pil??!! Waar heb jij die onzin vandaan!! Het is allemaal 99% betrouwbaar! Volgens statistieke ( wat controleerbaar is, want niet iedereen meld het) zijn er zelfs meer zwangerschappen met spiraal dan de pil!

Maar goed, hier help ik haar niet mee!! Ik hoop dat jullie allebei de juiste keuze maken.. Inderdaad wat iemand ook schreef, je kan het niet meer terug draaien!! Wat jullie redenen ook zijn, wij kunnen daar niet over oordelen!! Als je een baby op de wereld zet, die niet gewenst is...??!!
Succes
 
he suno jij vind het onzin oke, spriraal kan je ook zwanger door worden maar minder want je kan het niet vergeten de pil wel, dat bedoel ike rmee,

maja ik hoop voor der dat ze eruit kan komen en is moeilijke keuze en hopenlijk dat der man bij draait hij zal ook zijn reden ervoor hebben.

ze moet wel voor haar zelf kiezen zeg maar haar lichaam dus ja , zou zeggen s6 meid. en sterkte in deze moeilijke periode.
 
Ikzelf ban ook onverwacht zwanger van de derde... slikte gewoon de pil (al een hele tijd), menstrueerde netjes in de stopweek (steeds minder op een gegeven moment, maar goed, dat weet ik aan een veranderd eet- en leefpatroon waardoor ik aan het afvallen was...)... Afgelopen week bleek dat ik inmiddels ruim drie maanden zwanger ben en hoewel het in het begin even flink schrikken was (want vooral mijn man had geen zin meer in een derde) heeft hij toch mijn beslissing geaccepteerd het kindje te houden en kijkt enthousiast mee als ik babyspul wil laten zien.

Wij hebben het ook niet breed (1 inkomen), maar waar er al twee mondjes gevoed worden kan er makkelijk nog eentje bij (lang leve borstvoeding en zelfgemaakte prakjes). Bijna alles wat we nodig hebben voor de nieuwe uk wordt 2ehands gekocht via bv marktplaats. Ruimte hebben we misschien niet zo veel..de andere twee slapen al samen omdat op het derde slaapkamertje met geen mogelijkheid een normaal 1pbed kan staan. Maar ook daar valt weer een mouw aan te passen, al betekent het op een gegeven moment dan misschien wat hak- en breekwerk.

Dit onverwachte cadeautje is in ieder geval net zo welkom als de andere twee (waarvan de eerste trouwens ook niet gepland was, maar dat was toen pure onvoorzichtigheid), en zal dan ook door iedereen met open armen worden ontvangen.
 
Terug
Bovenaan