Ongepland zwanger van derde

Je moet even op google zoeken naar foto uploaden en dan kun je de link hier plaatsen. Oploop van testen zegt trouwens helemaal niks over of het een vitale zwangerschap is of niet. Aangezien je al voldoende stress lijkt te hebben van het nieuws dat je zwanger bent, zou ik niet nog meer stress veroorzaken door te blijven testen. Heel veel sterkte met het maken van jullie keuze

Dat zou ikzelf ook denken, maar aangezien ik elke ochtend anders op sta 'wel' /'niet' begin ik ook heel erg aan mezelf te twijfelen wat ik nou wil. 

Zo vervelend dit! Normaal weet ik dondersgoed wat ik wil of niet (ben ook zzp'er) dus dat zit er wel in, maar nu? Ik weet me echt geen raad

Daar heb je ook een heel goed punt...stress is al aanwezig genoeg. Zou het graag anders willen zien, maar ik kan niks aan die stress doen en over alles wat in mijn hoofd rond 'spookt'.
Misschien inderdaad om ook maar beter niet meer te testen, want de strepen en CB digital liegen er niet om.

Gun jezelf even de tijd om al je emoties en gedachten op een rijtje te krijgen. Volgens mij zijn jullie er vroeg bij dus die tijd heb je echt wel. Het is een enorme beslissing die je niet terug kan draaien, dus logisch dat je daar goed over na moet denken en dat je twijfelt. Wees vooral niet te streng voor jezelf en laat alle emoties en twijfels er ook gewoon zijn, accepteer dat dat bij de situatie hoort. Makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Terug
Bovenaan