ongepland zwanger

Hoi Dames,

Zijn er op dit forum ook zwangeren die geen vaste relatie hebben met de vader? Mijn situatie is zo dat ik wel al 3 jaar een relatie heb met een man die al getrouwd is. Hij heeft me al heel lang beloofd dat hij weggaat bij zn vrouw maar ik geloof niet dat hij dat sinds ik (ongepland)zwanger ben ook nog wil. Hij wil dat ik het weg laat maken.(Hij heeft thuis al kinderen).

Ik sta er dus alleen voor en wil het kind alleen gaan proberen opvoeden. Zouden jullie op zn vrouw afstappen en het vertellen? Dan is zijn gezin waarschijnlijk ook kapot en dat wil ik niet. Ik voel me boos en teleurgesteld.

Ik was blijkbaar wel goed voor van alles, maar nu ik moeder wordt trekt hij zich terug en wil een einde maken aan onze relatie.

Wat zouden jullie doen? Staan op mn recht en zorgen dat ie gaat betalen? Of het stil houden in het belang van zn gezin?
 
Jee, wat een drama... ik heb geen idee of je uberhaupt iets van hem kunt eisen, dat zou je moeten uitzoeken, maar als je dat doet zou ik proberen zijn gezin erbuiten te laten, zij kunnen er ten slotte niets aan doen. Het is wel verleidelijk om eens wat herrie te schoppen in zijn leven en het hem flink onaangenaam te maken, maar denk erom dat je zijn vrouw en kinderen waarschijnlijk meer pijn zou doen dan hem, terwijl zij helemaal nergens voor gestraft hoeven te worden... dat hebben ze nergens aan verdiend.
 
Heel moeilijk. Je kunt je natuurlijk afvragen of je vrouw en gezin helpt door mee te doen aan zijn leugen.

Zijn gezin is toch al kapot, alleen weten ze het nog niet.

Het is vreselijk moeilijk maar wat zou je zelf willen als je met zo'n vent getrouwd was, dat je van niks wist of dat iemand het je kwam vertellen?

Mij lijkt wel dat jij zonder die man beter af bent, want als hij bij jou zou komen zou hij bij jou misschien wel hetzelfde doen als hij bij zijn huidige gezin doet, lijkt me.

Heel goed dat je het kindje houdt, wat je ook doet (zijn vrouw vertellen of niet) het zal vast harstikke leuk worden met je kindje.

Sterkte!

jane
 
ja wat moet je dan doen volgens mij kun je pas geld eisen van hem als hij zich ook als vader erkend maar weet het niet zeker
en net wat jane zegt zijn gezin is toch al kapot alleen ze weten het niet
ligt er maar net aan hoe jou situatie verder is en je zult vast heel gelukkig worden met je kleine


succes
 
Ik zou het zijn vrouw wel vertellen want eerst wil hij de lusten en nu wil hij je dumpen en weer vrolijk met zijn gezinnetje doorgaan en dat gaat lukken geloof mij maar ik heb het zelf meegemaakt ze beloven altijd dat ze weggaan bij hun vrouw maar doen dat nooit of als ze het echt menen meteen al in het begin maar zeker niet na 3 jaar spijtig genoeg jij hebt nu ellende genoeg laat hem ook maar boeten het was anders geweest als hij het kind zou accepteren maar die schijtert is als de dood dat zijn vrouw erachter komt daarom neemt hij nu gas terug jammer dat je 3 jaar aan hem vergooid hebt want je merkt het nu al hij gaat nooit bij haar weg je kan het haar vertellen alleen zit de kans er in dat ze hem op de lange duur vergeeft ook nog want die vrouwen hebben niet een bord maar een heel servies voor hun kop. Een vrouw die heel veel van haar man houd en van haar levenswijze en haar kinderen accepteert uiteindelijk best veel ik kan het weten die ex van mij zit nu ook nog steeds vrolijk de perfekte vader te spelen.
heel veel sterkte.
 
Dat jullie dit goed keuren?? Sorry maar ik vind het echt niet kunnen dat je een relatie met een getrouwde man hebt, en dan geloven dat hij bij zijn vrouw weggaat voor jou..... En dan nog zwanger worden ook???!!! Hoe zouden julle je voelen als je man/vriend vreemd gaat??
Hoe dan ook, hier zal vast een hoop commentaar op komen, maar ik vind dat ze het zelf maar op moet lossen en zijn gezin er niet bij moet betrekken. Hun hebben er niets mee te maken, alleen zij en die eikel die haar zwanger heeft gemaakt.
 
pfff tja moeilijk hoor. ik heb zelf ook een relatie met een getrouwde man gehad en ikw eet ondertussen hoe die mannen zijn. Laat me je 1 raad geven: hij gaat nooit voor je kiezen anders had hij dat allang gedaan. maar ja je bent nu wel zwanger van hem, m.i. had je dat beter kunnen voorkomen maar daar is het nu te laat voor. Ik kan wel boeken schrijven over dat soort mannen, natuurlijk wil hij dat je het weg laat halen!!! hij is bang dat het hele verhaal uitkomt, hij is eigenlijk een hele slappen zak, die geen keuzes durft te maken omdat hij bang is om zijn veilige haggie kwijt te raken.... ik weet niet of ik zou willen dat zo iemand de vader van mijn kind zou worden.
Ik denk niet dat het aan jou is om zijn vrouw te gaan vertellen dat je zwanger bent, als ze er alleen al achter komt dat hij haar jarenlang bedonderd heeft, is haar leventje al kapot genoeg, laat staan als ze ontdekt dat je zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat je met die gedachtes rondloopt. Maar wat win je ermee? hij zal alleen nog maar nog kwader op je zijn.....

De man waar ik destijds een verhouding mee had, is uiteindelijk toch gescheiden, maar dat was wel omdat zijn vrouw het niet meer met hem zag zitten, over zijn 3 jaar lange relatie met mij heeft ze nooit wat afgeweten. Wat afschuwelijk toch, dat er mannen zijn die dat hun vrouw kunnen flikken, ik heb er geen woorden voor.

Probeer die zak te vergeten en ga ervoor met je kind, je ontmoet vast een man die wel 100% voor je gaat en van je kind zal houden, want met deze man kom je er zeker niet en die zal je alleen maar nog meer verdriet gaan bezorgen als je er niet mee kapt!!

gr sandra
 
Een man die zijn vrouw bedriegd met een ander, zal dat waarschijnlijk altijd blijven doen. Dus als jij zijn volgende vrouw bent, zal hij jou ook bedriegen. Hij heeft er nu immers ook geen moeite mee?! Ik kan wel gaan preken, dat je het niet had moeten doen, maar daarvoor is het toch te laat. Vergeet hem alsjeblieft. Hij is niet de vader maar slechts de verwekker van jouw kind. Probeer het alleen te rooien, hoe hard het ook is. Ooit zal er misschien wel een man komen die niet de verwekker is maar wel een vader kan zijn!
Heel veel sterkte Jessica!
 
Terug
Bovenaan