ongepland zwanger

Ik vind het Hééél goed, dat je je kindje alleen op wil voeden!!! En ik hoop dat je dit standpunt houdt!! Laat je kindje alsjeblieft niet weghalen!!! Tenslotten zijn er meer kinderen groot geworden met alleen een moeder!

Groetjes
 
jullie geven wel allemaal die man de schuld. maar ik vind dat het bij haar zelf ligt. als jij zo dom en naief bent om te geloven dat ie voor jouw kiest...hoe vaak heb je het wel niet gehoord dat zo'n man toch altijd bij zijn vrouw blijft. en je bent vast wel gepland zwanger geraakt, heb je gewoon express gedaan om hem voor je te winnen en te denken dat ie naar jouw komt. kom nou ik ben nie gek!!
ik heb een vriendin en die is ook per ongeluk zwanger in precies dezelfde situatie. en nu heeft ze niks en zit ze met haar kind alleen...toevallig he?
eigen schuld dikke buld! met het leven van een kind speel je niet!
 
tja er zijn twee mensen nodig om een baby te maken. het is van jullie beiden fout geweest om iets te beginnen. Hij is stom omdat hij het vreemdging en jij omdat je een relatie aanging met een getrouwde man...
maarre wat betreft het kindje, hoop dat je het houdt en weet wel zeker dat je alle liefde aan je kindje kunt geven en dubbel en dwars terug zult krijgen. But leave the man.. with his wife and kids.
bouw jij nou maar je eigen leven op zonder poes pas, problemen etc..
 
Nou,nou anoniem wat kun jij een gemene dingen zeggen!!
waar baseer je op dat ze expres zwanger geraakt is?! Belachelijk!
Ze vraagt ons om advies, geen scheldpartijen! mijn advies, praat met die man, en als hij zijn kop weer in het zand steekt, dreig dan met het vertellen aan zijn vouw. Als mijn man vreemd zou gaan, zou ik wel blij zijn als iemand mij dat zou vertellen.

Zorg goed voor dit kindje, hij/zij heeft hier niet om gevraagd. Je kunt het vast alleen, Veel sterkte hoor!!
 
Get a life! Bouw samen met jouw kind iets op en laat die man alsjeblieft links liggen! Je wist dat hij getrouwd was en na drie jaar mag je er toch wel van uitgaan dat hij zijn keuze heeft gemaakt en dat die keuze niet op jou is gevallen. Je hebt "de strijd" al verloren en je zet je zelf echt voor gek door stennis te gaan schoppen. Iedereen zal jou er op aan kijken! Zijn vrouw en kinderen zijn belangrijker voor hem dan jij en dat zal zo blijven.

Heel veel succes en ik hoop dat je op termijn een eigen gezinnetje kunt stichten met een man die 200% voor jou gaat!
 
Hoi jessica ik zit ook in een moeilijk pakket ik ben ook zwanger geraakt van een vriend we zijn dus al jaren alleen vrienden maar ja soms gebeurd er meer dan dat je zelf eigenlijk in de hand heb zoals bij mij alleen is het bij mij het verschil ik wil al jaren kinderen en het is al 20 jaar niet gelukt dus ik was heilig van de veronderstelling dat ik niet zwanger kon worden ik wil er even bij zeggen dat we allebij singel zijn hoor maar nu is het geval hij wil geen geen kind en wil een abortus nou now way dus echt niet dit is dus mijn kind en ik kan het prima alleen het zal verdomt zwaar worden maar ik kom er met of zonder hem fin. zit ik vreselijk slecht maar ik kom er hoor echt wel gewoon positief denken en op die roze wolk gaan zitten met je kindje nu zul je zeggen makkelijker gezegt dan gedaan maar wat moet je met een man die je kind niet wil dumpen toch wat voor een vader zou hij dan worden nou echt niet een vader die ik zou uitkiezen voor mn kind dus kop op meid er zijn er meer die het alleen moeten doen denk daar maar aan en die het ook heel erg moeilijk hebben maar we komen er echt dag voor dag en genieten van je zwangerschap het is voorbij voor je er erg in heb

succes en heel veel sterkte van janny
 
Wat een herkenbaar verhaal voor mij!! Ik heb precies in dezelfde situatie gezeten. Weet je wat ik heb gedaan? Ik heb eerst voor mezelf het besluit genomen dat zijn vrouw maar eerst alles moest weten. Ik had zoiets; "jij mij kwetesen??? Dan krijg je het dubbel hard terug!!!!" Dus met lood in mijn schoenen ben ik naar zijn huis gegaan. En heb zijn vrouw (hij was werken)eens alle details verteld. Ik had foto's bij om te bewijzen dat mijn verhaal waar was. Ze leek niet eens zo geschokt, ze zei alleen maar: Nou is het genoeg geweest met hem. Jij bent al de vierde vrouw met wie hij een relatie heeft gehad tijdens ons huwelijk. Hier schrok ik natuurlijk enorm van. Ik verontschuldigde me, maar zij vertelde me dat het absoluut niet mijn schuld was, hij had beter moeten weten, hij was immers getrouwd en hij had een gezin waar hij voor verantwoordelijk was. Zij vroeg mij om te wachten tot meneer thuiskwam, dat deed ik dus, ik wilde die stomme kop wel eens zien van hem als hij mij en zijn vrouw samen zag. Ik voelde niets anders dan haat voor hem, en een enorme afkeer. Meneer kwam dus thuis en zijn domme kop was precies zoals ik al voorspeld had. Zijn vrouw deed het woord en het was heerlijk om te zien hoe hij ineenkromp van schaamte en machteloosheid. Als een geslagen hond zat ie te janken. Ik deelde hem mede dat ik niets meer met hem te maken wilde hebben en dat hij voor mijn part onder een trein kon springen. Daarna ben ik weggegaan.
Een paar weken later hoorde ik dat ze uit elkaar waren, de vrouw had hem op straat gezet en hij woonde bij zijn broer. Mijn kindje is nu bijna 2.5 en een schat van een meid. Gelukkig lijkt ze in geen enkel opzicht op hem, maar juist op mij. Ik heb een lieve vriend waar tegen zij 'papa" zegt en volgende maand gaat we trouwen. Ik zie die klootzak nog wel eens lopen als een armoedzaaier. En hij is nu helemaal alleen, God straft, daar geloof ik nu heilig in.

Ik wens je veel succes met alles. Stel je kindje op de eerste plaats en ook voor jou zal het geluk weer komen. komen.
 
Terug
Bovenaan