ongepland zwanger

Hoi, ik wil ook even reageren.
Ik wil zeker niet oordelen , maar vindt die man een echte zak. Eerst roepen dat hij wil scheiden en het maar niet doen. Je had dat geen 3 jaar moeten pikken want hij zal idd nooit bij haar weg gaan zolang zij er niets van weet. Wat betreft je rechten van het kind, zal het moeilijk worden, hij zal het niet willen erkennen en dat kan in nederland ook niet zolang hij getrouwd is. Het via de rechter proberen is een mogelijkheid maar of het daad werkelijk ook lukt is maar de vraag, want hij zal het waarschijnlijk ontkennen en dan moet de rechter hem bevelen een dna test te laten doen en dat wordt al moeilijker.
Ze zijn daar hier in nederland niet zo happig op.
Er wordt door meerdere hier gezegd dat zijn huwelijk toch al kapot is , nou dat weet ik niet , want zolang zijn vrouw nergens van weet kan hij het lang volhouden. En sommige kicken gewoon op het feit dat ze er een vriendin naast hebben en zeker als ze ook nog jonger zou zijn als zijn eigen vrouw.
Je moet voor jezelf uitmaken wat je doet , ik denk nu dat ik ook zijn vrouw zou inlichten zeker vanwege het feit dat hij zijn verantwoording niet wil nemen.Het zal pijnlijk zijn voor haar maar of jij het nu verteld of hij zelf de klap zal net zo hard zijn.
Hoe haar reactie zal zijn is niet te voorspellen, als ze nog van hem houdt zal ze voor haar huwelijk vechten , maar als ze al wat vermoed dan is de kans groot dat ze hem ook niet meer moet.
HIj mag best voelen en weten wat hij veroorzaakt heeft.Hij was oer slot van rekening getrouwd en jij niet , dus het is zeker ook zijn fout. Hij moet beter nadenken en weten wat hij wil.
BIj zijn vrouw blijven maar dan moet hij niet vreemd gaan of kiezen voor jou en open kaart spelen , maar de meeste mannen durven het vertrouwde (hun vrouw, huwelijk)niet op te geven .
Je bent waarschijnlijk beter af zonder hem maar ook jij houdt van hem en dit wil je vast niet horen.
Kies voor jezelf en je kind en als je hem wil laten boeten doe wat je hart ingeeft en vertel het desnoods aan zijn vrouw. Vraag na of je hem kan verplichten te betalen en neem daar dan ook actie op, maar kies in ieder geval voor je kindje en geniet er van.
\succes met wat je kiest en laat eens horen hoe het verder gaat.
 
Ik zal het heel kort houden: Ik vind dat je die vrouw, zijn echtgenote niets moet vertellen, de waarheid komt toch aan het licht, altijd, is het niet nu,
dan later als het kind ouder is en graag zijn vader wil zien,
Je zult die vrouw onnodig veel pijn doen en hun kinderen ook, zeker als ze om en nabij de 7 jaar tot 16 jaar zijn, ze verliezen hun vader ermee, en dat verdienen die kinderen echt niet, zij hebben ook recht op een gelukkig leven, en ik vind dat jij de schuldige hierin bent, je wist dat die man een vrouw heeft met kinderen. Meid , ik hoop voor jou dat jou nooit zal overkomen, want je zult wensen dat je door de grond kon zakken, pijn, pijn pijn, jaren lang.

MANNEN ZIJN ALTIJD ZO, KIJKEN NAAR ANDERE VROUWEN EN FLIRTEN , ZE ZULLEN ER ALLEEN IETS MEE DOEN WANNEER ZE OOK ECHT GEPROVOCEERD WORDEN, BIJ EEN VRIJGEZEL , ZOU IK ZEGGEN SLA JE SLAG, MAAR BLIJF AF VAN EEN GETROUWDE VENT OF GETROUWDE VROUW, WANT DIE HEB JE EVEN GOED.

HET IS FOUT, ER ZIJN ZOVEEL ONGETROUWDE MANNEN EN VROUWEN ZOEK HET BIJ HUN, EN JE ZULT ECHT GELUKKIGER WORDEN.

Het is zoals die andere reactie zei, die man gaat het je leven zuur maken, boos wordt en echt daar zit je niet op te wachten, niet nu je pas zwanger bent, geniet van je zwangerschap want je kunt het echt wel goed alleen zeker beter dan met die oetlul, sorry voor het woord, maar dat is hij, het is een man die geen respect heeft voor zijn vrouw en voor welke andere vrouw dan ook, hij beschouwde echt als een scharreltje, niet meer. L

LAAT HEM ZIEN DAT JE PERFECT ZONDER HEM KUNT EN VOED JE KIND OP EN HIJ GAAT VAN BINNEN KAPOT, ECHT WAAR.


SUCCES EN DAT MEEN IK.
 
Ik vind ook dat je moet kijken naar wat het beste is voor je kind..

Stel je dit scenario eens voor: je vetrelt het zijn vrouw, de man blijft of gaat weg, anyway, hij gaat echt niet bij jou wonen, want je hebt zijn leven stuk gemaakt, want hij zal zijn werk en familieleven over zich heen krijgen. Je kind wordt ouder en je moet hem steeds weer dat kind laten zien en het kind met hem mee laten gaan en dat soort dingen. Dat lijkt me dan ook niet echt leuk voor het kind. Zoals iemand anders al zei: zoek een leuke vader die voor jou en voor je kind gaat. Ik vind het ergens ook wel erg lullig voor zijn vrouw, maar je wist drie jaar geleden al dat jullie hun huwelijk aan het stukmaken waren. Zoek professionele hulp.
 
Het valt me op dat de man in deze kwestie weer een zak is. Mag ik er even op duiden dat Jessica, de vraagsteller in deze, net zo onveilig seks heeft gehad als die man!!! Voor de goede orde: Die kerel vind ik een enorme loser dat 'ie vreemd gaat maar om altijd maar per definitie de schuld op 'zo'n man' te schuiven vind ik (=subjectief) erg kort door de bocht!
Uiteindelijk gaat Jessica naar bed met een man waarvan zij weet dat hij getrouwd is. En of dat nou zo verstandig is?!?!?!?!?!
En of zij nou die vrouw moet inlichten? Neen! Absoluut niet. Zij heeft zeggen en schrijven helemaal niks te maken met zijn privé omstandigheden! Trouwens...als zij die vrouw zou inlichten kan ze er zeker van zijn dat het per omgaande 'uit is' met die man! Ze haalt zich dan enorm veel ellende op de hals, voor zover dat nog niet gebeurd is.
 
Ik wil even op het bovenstaande reageren.
Dus als je met een getrouwde man iets begint is het de schuld van de vrouw?????
Ben ik het niet mee eens want hij weet dat hij een vrouw heeft. Hij heeft trouw beloofd toen hij trouwde.
En als hij dan roept dat hij gaat scheiden trappen de meeste vrouwen erin en beginnen wat met die man.
Hoeveel vrouwen komen er nog na de vragenstellster.
Als het uit gaat begint hij vast wat met een ander , want sommige mannen zijn nu eenmaal zo en genieten van het vreemdgaan, de aandacht van de vriendin en zeggen meestal dat ze een slecht huwelijk hebben en niet begrepen worden door hun vrouw.
Ondertussen blijven ze wel op het veilige nest van het huwelijk omdat ze weten wat ze eraan hebben. Dat is pas de klootzak!!en de schuldige.

En als ze het zijn vrouw niet moet vertellen dan zou ik hem voor het gerecht slepen zodat hij kan betalen voor zijn kind, want naast de lusten dan ook de lasten.
En dan komt zijn vrouw het ook te weten.
Ik weet dat het niet leuk is voor die vrouw maar moet je zo'n man dan zijn gang laten gaan??????
Tuurlijk moet ze een leuke man zoeken die wel goed is voor haar en het kind maar wrom die zak lekker verder laten leven en zelf voor alles opdraaien.
 
Nee anoniem, wel goed lezen! Ik zeg niet dat de vrouw dan de schuldige is omdat zij iets begint met een getrouwde man. Ik zeg alleen dat de man niet de enige(!) is die schuldig is. Da's nogal een verschil lijkt me. Trouwens...die reactie in koeie-letters waar staat dat MANNEN ALTIJD ZO ZIJN...Pfff, over kort door de bocht reageren gesproken!
 
Terug
Bovenaan