Ongerust

O, wat ben ik ongerust.
Ik voel van alles en denk de hele dag dat het misgaat....
Bah, wat een onzekerheid.
Ik heb wat steken in m'n zij en in m'n onderrug.
Gisteravond had ik enorm gloeiende wangen.
Ik word gek van het internet, want overal lees je van alles, dus dat ga ik (proberen) niet meer opzoeken.
Hoe kom ik de komende 3 weken door :(.....
 
hoi geluksmama

ik had hetzelfe als jou hoor heb zelfs de eerste 12 weken in een waas geleefd( kwam ik naderhand achter).
maar ook ik had bij iedere steek zoiets van neeeeee het mag niet fout gaan, zeker na het nieuws dat we kregen van iemand in de familie dat ze een miskraam heeft gehad werd ik nog onzekerder en toen moest ik ook nog 2 weken.
maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en als je dan toch dingen op het internet op wil zoeken ga dan de spulletjes die je nodig hebt of andere leuke dingen opzoeken daar word je vrolijk van.
gewoon proberen positief te blijven en denken dat het goed gaat.
ik ben morgen 15 weken en die 3 weken gingen me toch snel zeker vergeleken met de 12 weken dus probeer te genieten van je zwangerschap voor je het weet zijn de 40 weken voorbij.
en de klachten die je beschrijft zijn gewoon hele normale zwangerschapskwaaltjes.

succes met leuke dingen doen :)

liefs bello

ps. je kunt ook een boekje bijhouden met wat je allemaal voelt en doet is ook leuk voor de kleine straks!
 
Hoi bello,

Ja, eigenlijk maak ik mezelf ook gek.
Bij m'n vorige zwangerschappen had ik dat eigenlijk helemaal niet. Tuurlijk was het toen ook wel spannend die eerste 12 weken (en daarna ;-)), maar nu ben ik er wel erg bang dat het misgaat.

Ik ga positief zijn en we moeten toch die eerste weken door.....

Bedankt!!
 
Hoi bello,

Ja, eigenlijk maak ik mezelf ook gek.
Bij m'n vorige zwangerschappen had ik dat eigenlijk helemaal niet. Tuurlijk was het toen ook wel spannend die eerste 12 weken (en daarna ;-)), maar nu ben ik er wel erg bang dat het misgaat.

Ik ga positief zijn en we moeten toch die eerste weken door.....

Bedankt!!
 
Hoi geluksmama,

Ik ken het gevoel dat jij beschrijft helemaal!!!
Ik ben nu net 7 weken en heb in januari een miskraam gehad die er niet vanzelf uitkwam, dus tot twee keer toe gecurreteerd.
Nu voel ik ook elke steek dubbel zo erg.
Nu heb ik allerlei "klachten" die ik de eerste keer niet had.
Wat dat betreft probeer ik van het positieve uit te gaan.
"Toen ik niks voelde ging het mis", dus gaat het nu vast goed.
Ik heb ook veel last van mijn onderrug en steken in mijn onderbuik, zowel links als rechts.
Ook steken in mijn lies en bovenbenen.
Ik verlies dagelijks wat bruinige afscheiding en vorige week zat daar zelfs een beetje bloed bij, dus......
Je bent niet de enige die zich zorgen maakt!
Ik heb de VK gebeld ivm dit alles en die zei dat het gewoon een kwestie is van afwachten. Het kan nu eenmaal twee kanten op gaan en dat heb je zelf niet in de hand.
Die steken konden ook bij het groeiproces horen.
Ik heb gelukkig 3 mei een vroege echo, dit ivm eerdere miskraam dus.
Het wachten duurt ontzettend lang, maar nu het dichterbij komt ben ik ontzettend ongerust dat ze weer slecht nieuws gaan brengen maandag.
Ik maak mezelf ook gek, maar helaas schiet je daar helemaal niks mee op.
Behalve dan dat je slecht gaat slapen en nog meer hoofdpijn krijgt.
Dus probeer inderdaad niet teveel op internet te zoeken, want daar wordt je niet vrolijk van.
Ik kan dit natuurlijk alleen maar zeggen, omdat ik dat ook regelmatig doe en daar meestal een naar gevoel van krijg.

Sterkte de komende weken!

Ik hoop dat het voor ons allemaal goed gaat komen!!!

Geniet van je weekend!

Liefs
 
Hoi knibbelknabbel,
We hebben idd hetzelfde gevoel en dezelfde kwaaltjes.
Wat fijn dat je maandag al een echo hebt. Ik hoop van harte dat ze je goed nieuws gaat brengen.
Laat je het nog even weten?
Succes maandag!!

Liefs,
 
Hoi knibbelknabbel,
We hebben idd hetzelfde gevoel en dezelfde kwaaltjes.
Wat fijn dat je maandag al een echo hebt. Ik hoop van harte dat ze je goed nieuws gaat brengen.
Laat je het nog even weten?
Succes maandag!!

Liefs,
 
Hey!!

Ik begrijp dat je er onzeker van wordt... maar zolang je geen hevig bloedverlies is er eigenlijk niks aan de hand.... maak je niet al te veel zorgen hierom, en anders gelijk de verloskundige of gyneacoloog bellen!!!!

Onzekerheid is K...*&%....T

liefs en succes
 
Terug
Bovenaan