Ongerust

Onzekerheid is zeker niet leuk maar t maakt je sterk.
Heb zelf in een periode gezeten daar we niet wisten of t nu wel of niet goed zou gaan met de kleine.
We hadden toen extra onderzoek laten doen.
Nu weten we dat t verder goed is met de kleine,maar t wachten tot dat je meer weet is niet fijn.maak t beste dr van .succes
 
hoi hoi

Ik voel helemaal met jullie mee, zit in hetzelfde schuitje. Ben bijna 7 weken zwanger en heb de hele dag het idee dat ik toch ongi wordt. Probeer inderdaad mijn gedachten maar te verzetten en ergens anders aan te denken. Wachten duurt zo lang.....

Groetjes Monique
 
Ken het gevoel helemaal! Mag je niet al eerder een echo als je je zo ongerust maakt? Je kunt het altijd vragen natuurlijk. Oh en heppy001, ook al heb je geen hevig bloedverlies, kan er wel degelijk iets aan de hand zijn. Ik had met mijn miskraam maar een paar druppels bruin bloedverlies en geen enkele last van kramp, toch was het mis. Natuurlijk hoeft bloedverlies niet per definitie te betekenen dat het mis is, maar het kan wel, ik denk dat het beter is om realistisch te zijn over dit soort dingen dan iemand blij te maken met niets, sorry.
 
hoi allemaal snap het helemaal maar bloedverlies hoeft niet te betekenen dat het mis is/gaat bij mijjn eerste had ik na de 12 wkn ineens bloedverlies gebeld en een echo gekregen en daar was te zien dat alles goed was je schrikt wel heel erg als je ongerust bent altijd bellen je kan beter voor niets naar vk dan dat er wel wat is probeer je niet te veel zorgen te maken de meeste zwangerschappen gaan gelukkig goed
veel sterkte groetjes rapsodie
 
Ik heb besloten om er van te genieten en gewoon af te wachten tot m'n bezoekje op de 25e.
Ik wil ook niet eerder gaan en dat het dan te vroeg is om iets te zien.
Gewoon even doorbijten ;-)......
 
Ik heb besloten om er van te genieten en gewoon af te wachten tot m'n bezoekje op de 25e.
Ik wil ook niet eerder gaan en dat het dan te vroeg is om iets te zien.
Gewoon even doorbijten ;-)......
 
Hoi geluksmama,

Ik heb maandag jl mijn eerste vroege echo gehad.
We hebben het hartje zien kloppen!!!!
Dus voor dit moment gerustgesteld.
Volgens de gyn is het nog geen garantie natuurlijk.
Maar het goede begin is gemaakt!

Ik heb ook gevraagd of het vreemd is dat ik zoveel steken heb ed, maar daar schrok ze niet van.
Ook van die bruinige afscheiding niet.
Zolang het geen helder bloed is, is er in de meeste gevallen geen reden tot paniek.

Dus geluksmama, ik denk dat jij je misschien nu ook wat beter zou kunnen voelen.
Als je je echt heeeeeel ongerust maakt, moet je dat gewoon aangeven en kunnen ze best een vroege echo maken.

Wij hebben over twee weken een termijnecho, dus weer spannend en weer iets om naar toe te leven.

Laat je me even weten hoe het met jou gaat?!!!!?

Sterkte en probeer je niet te druk te maken....

(mag ik zeggen, want ik maak me ook nog steeds druk)

Liefs xxx



 
Hey knibbelknabbel,

Wat ontzettend fijn voor je!!
Ik ben al meer gerust gesteld.
Ik wacht het maar rustig af.

Nog 3 weken en dan krijg ik m'n echo.
M'n broek staat op springen ;-), hihi!

Liefs X
 
Terug
Bovenaan