Ongerust

3 weken...wat duurt dat lang, he?!!!
Hoe lang ben je nu dan zwanger?

Je zegt dat je broek op springen staat...
Herkenbaar!!! Ik moet wel zeggen dat het s'middags en s'avonds erger is dan in de ochtend.
Maar ik heb ook het gevoel dat er al wat buik bijkomt,
Ach, misschien is het wel gewoon "vreetvet" hahaha.
Wat denk jij?
Heb jij ook zo'n leuk (ik noem het:) springschansje?
Normaal wil je niet dat mensen je buikje zien en nu kan het niet snel genoeg gaan.
Na het eten lijkt het al echt een zwangerbuikje.
Maar dat is vast die vervelende verstopping.
Pfffffffffff...
Het is nu 15:00 en ik lig op bed.
Ik ben zoooooooooo moe.
Heb jij daar ook zo'n last van???
Zeker als ik een hele dag gewerkt heb, dan heb ik echt een hele dag nodig om bij te komen.
Het is maar goed dat ik momenteel parttime werk.

Nou mede-ongeruste,

hou je haaks!!!!!

Tot de volgende keer,

liefs
 
hoi dames,

Het blijft voor mij ook zo herkenbaar, het gaat inmiddels wel al een stuk beter. Ik probeer eraan te denken 'mocht het nu mis gaan dan is dat de natuur en misschien wel beter voor het kindje'. klinkt misschien heel emotieloos maar hopelijk wel een beetje herkenbaar voor jullie. Ik heb er uiteraard wel heel veel vertrouwen in dat het gewoon goed gaat hoor!

Wij vertrekken zondag voor 5 dagen naar Rome, hoop dat ik mijn gedachten dan even op iets anders kan zetten. 19 mei voor de eerste keer naar de VK. Daar kijk ik nu enorm naar uit :)

Succes met volhouden ;)

tot snel
 
@knibbelknabbel, ik ben woensdag 7 weken zwanger.

Ik zie nog geen buikje (die had ik al, haha), maar voel me af en toe wel opgeblazen en het gevoel dat m'n broek op knappen staat.
Heel erg moe ben ik niet, val 's avonds wel direct in slaap, maar overdag slapen zit er niet in nu met de vakantie en 3 kinderen om me heen.

@01Monique, ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Rome. Geniet ervan!!
 
Heeej geluksmama,


Wat leuk dat je 25 mei je echo hebt!
Ik mag die dag ook weer terug, dus kunnen we duimen voor elkaar.
Ik ben wat minder actief met de laptop, omdat ik echt heel veel slaap, dus wat minder verhalen schrijven.

Hoe gaat het nu met je???
Heb je al een manier gevonden om je gedachten te verzetten?
Nog even volhouden en dan wordt je geduld hopelijk beloond!
Nog steeds steken en pijntjes in je buik en rug?
(Volgens mij een goed teken, zolang je geen bloed verliest....dan is jullie wondertje hard aan het werk daarbinnen)!

Succes en liefs
 
Terug
Bovenaan