quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2008 10:46:12&apos

);
Heej Suus,
he he.. wat dacht je.. even niet meer zoveel lezen? Ik moet zeggen dat ik ook steeds minder vaak hier langskom hoor.
maar ik krijg geen clomid.. omdat ze vond dat ik nog aardig jong was.. ben 24.. zo piepjong is dat toch niet? hoe oud ben jij trouwens?? en ze wil dus nog even wachten met hormonen. moet nu dus gewoon wachten totdat ik uit mezelf ongesteld word. nou, volgens mij heb ik geluk deze keer en volgens mij komt het echt nu! maar het is wel raar.. het begon maandag een klein btje en dinsdag een klein beetje, gistermiddag dacht ik dat het een btje door ging zetten omdat bij het afvegen ik echt rood bloed zag. vanmorgen werd ik wakker, helemaal niets meer en nu net begon het weer. Dus hoop dat het doorzet en als dat niet zo is en word niet ongesteld, moet ik in mei pas terugkomen voor medicijnen..
dus we kunnen nu alleen maar hopen dat alles goed gaat. maar wat fijn of niet dat je ongesteld bent geworden door de kuur. En jij moet dus op de 14e dag bloed prikken? heeft dit ook te maken met het zien of je wel of geen eisprong hebt? maar je voelt het ook of kan jij merken wanneer je een eisprong hebt? ik heb dit nog nooit gevoeld volgens mij en weeet ook niet waarop ik verder moet letten.. temperatuur misschien gaan bijhouden? nou ja we hebben nu gezegd dat we een btje rustig aan willen doen en dat we gewoon even afwachten op hoe mijn lichaam het nu "gaat doen".
we houden elkaar op de hoogte he?! welke datum moet je bloedprikken? en een week later hoor je de uitslag neem ik aan? Succes!! Ga voor ons duimen!
Ga ook voor jou duimen Russell!! Jullie zijjn ook al een jaar bezig.. wij sinds augustus dus das bijna 8 maand.. Mag ook wel een keer komen nu toch? Na een jaar?? Succes!!
Knuffel van Diaan
Hey hey,
Ja, er komen hier steeds zoveel nieuwe meiden bij en veel zwangeren steeds, klets met een paar meiden op een vast topic en met jou en af en toe nog bij die topic van eerste keer gyn, maar ik kan het allemaal niet zo snel bijhouden hoor, word zoveel gekletst steeds!
Maar ik snap het even niet meer bij jou, als ik het goed begrijp wil je gyn dat jullie het dus nog even op de gewone manier gaan prberen om zwanger te worden? Maar met PCO heb je toch juist geen of nauwelijks een eisprong? Hoe moeten jullie dan zwanger gaan worden? Of heb ik iets gemist????? Ik vind dat ook zo'n flauw excuus dat je nog zo jong bent ( ik ben ook nog jong, 25), je wilt toch nu graag een kindje, je bent bewust zo jong begonnen toch denk ik dan.......
Ik dacht dus altijd wel dat ik mijn ei voelde, maar waarschijnlijk breekt dat bij mij niet goed door, want sinds ik temperatuur bij houd, heb ik geen temperatuurstijging gehad, nu heb ik ook steeds weer van die soort van ei gevoel af en toe, maar nog geen hogere temperatuur, we klussen wel rond deze dagen hoor voor de zekerheid, je weet nooit wat dat kuurtje bij mijn lichaam te weeg kan hebben gebracht he....
Maar ik zou als ik jou was ook je temperatuur gaan bijhouden hoor, dan weet je wel of je een eisprong hebt gehad namelijk, gewoon doen hoor! Elke ochtend voordat je uit bed stapt even doen! Bij mij ligt ie nu nog steeds elke ochtend rond de 36,0......
Ik zal proberen om hier wat vaker te komen om met je te kletsen hoor hihi.... weet niet of je ook msn hebt? Want daar klets ik wat vaker namelijk...... ik zet die van mij hier liever niet neer, want mijn msn is mijn hele naam, en aangezien ik hier al wat meiden heb gespot bij mij uit de buurt, durf ik dat niet aan, want mijn naam komt nauwelijks voor!!
Ik hoor het weer van je!
Oja, ik moet dus volgende week nog 1x bloedprikken en dan krijg ik 31 maart bij de gyn de uitslag, dus nog even wachten, als alles zou gaan zoals het bij een 'normaal' iemand gaat, moet ik dan dus eigenlijk alweer ongi zijn, maar ga ik niet van uit hoor!!