ongesteld na kuur provera?! Suus hoe gaat dat bij jou?

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2008 17:44:19'));

Hey Suus,

Heel verhaal...
dianeolthof@hotmail.com  (mijn emailadres)

vind het niet zo erg als er hier  bekenden van me  zijn maar denk het niet eigenlijk haha

kunnen we even uitgebreid mailen! Leuk! ik zit bijna nooit op msn, maar hier is het altijd zo zoeken..    

mail me maar! groetjes!!

Hey hallo!
Heb je toegevoegd hoor op msn, en heb je stiekem ook opgezocht op hyves en je een uitnodiging gestuurd, ik gebruik mijn hotmail namelijk minder vaak dan mn hyves hihi!!
Dus als je me wilt accepteren, kunnen we via de hyves mail sturen!!  Heb al stiekem je foto's bekijken, ziet er leuk uit hoor!!

Nou spreek je vast snel!

Hoi Diaan,

Nou zit op mijn zevende dag en nog steeds niks. Ik heb de gyn maar ff gebeld vanmorgen en moest vanmiddag terug bellen. De assistente had even gevraagd aan de gyn over hoe en wat en deze zei dat het niet precies binnen de zeven dagen hoft te zijn kon ook wel langer duren die zeven dagen is gewoon een richtlijn. Ik moest wel een test gaan doen. Deze had ik gisteren al gedaan en was toen negatief. Ik ben waarschijnlijk te vroeg met testen want heb begin maart mijn ongi gehad en een week later drie dagen wat bruine afscheiding. Dit hoefde geen ongi te zijn zei ze en daarvan uitgaande was ik dus te vroeg met testen en moet ik volgende week weer testen. Het is wel een drama zo dank je dat dit je wat gerust stelt maar niet dus.

Ben blij voor jullie dat jullie niet zoveel problemen ermee hebben gehad.

Groetjes Russell

He Russell,

oh wat erg he meid, die onzekerheid steeds.. ze kunnen ook nooit een duidelijk antwoord geven, het blijft gissen, das echt vervelend..

maar goed, het is dus een richtlijn, tussen de 3 en 7 dagen. dat betekent dat je dus morgen of over een week ongesteld kan worden?? is toch nog heel vaag..? maar goed.. het kan dus ook zijn dat je zwanger bent??? daar gaan we natuurlijk voor!!!

ik werd idd op de 3e dag ongesteld, maar heb nu ook weer iets raars. 2 weken na die ongesteldheid (dus vorige week) heb ik een paar dagen donkere afscheiding gehad. ik dacht: ooh dit is mijn eigen cyclus weer! jeeeh ik word uit mezelf ongesteld..! maar helaas, het zette niet door. was alleen donkere afscheiding. en nu moeten we dus maar weer afwachten.. hoop zo dat het goed gaat volgende maand. maar goed, waarom zou ik het beter hebben dan de rest van de vrouwen hier?

denk eigenlijk dat ik uit moet gaan van zwanger raken over een hele lange tijd (aangezien ik ook niet aan de clomid ben, moet wachten tot mei).. maar je hoopt het zo he als je stopt met de pil en bij elk gerommel in mn buik en elke dag dat ik veel moet plassen denk ik: ooooh.. zou het? heb nu eigenlijk zoiets van: neee diaan, niet denken.. gewoon er vanuit gaan dat het niet kan, dan is het ook niet zo'n tegenvaller.. maar dat is moeilijk!!

maar goed, ik heb weer even genoeg gezeurd.. het goede nieuws is: we hebben een lekker lang weekend!! dus ga er lekker van genieten (doe ik ook! haha) en hoop voor je dat je heel snel duidelijkheid hebt!! Ik hoor het wel..

Heel fijn weekend en fijne paasdagen!
Groetjes Diaan

Hoi Diaan,

Ik had begin maart ook een ongi week en daarna een weekje niks en toen heb ik ook een paar dagen die donkere afscheiding gehad. Daar begint mijn ongi ook vaak mee de eerste dag en daarna gaat het over naar bloed. Toen ik die donkere afscheiding had heb ik dus ook direct de gyn gebeld en ben ik diezelfde dag nog begonnnen met die kuur. Ik heb afgelopen vrijdag dus gebeld omdat ik nog geen resultaat had en tot vandaag nog steeds niks. Ik heb wel telkens wat krampje en dan denk ik van zou het dan vandaag komen maar nog steeds niks dus. Ik heb ook nog steeds last van die pukkels. Ik ga volgende week gewoon testen en dan maar hopen. Zoniet dan maar weer naar de gyn ik heb al een afspraak staan.

Ik hoop voor jou dat je cyclus nu ook wat regelmatiger wordt want als je ergens onzeker van wordt als je graag een kindje wil dan is het wel een onregelmatige cyclus. Mijn moeder zei van de week nog tegen me van wacht maar als jullie straks op vakantie gaan dan he je rust en je gedachten ergens anders bij en dan kan het zo zijn dat je zonder dat je er mee bezig bent het zo is raak is. Nou ik hoop dat ze gelijk heeft.

Ik heb ook weer genoeg getypt.

Nog een prettige laatste paasdag en tot de volgende keer.

Groetjes Russell

Hey Russell,

dus jij hebt eigenlijk een btje hetzelfde als ik? raar he.. maar jij bent dus direct weer begonnen met een kuurtje?

ik moet nu dus afwachten volgens mn gyn, maar goed ik kan dus ook niets uitrekenen, aangezien ik niet weet hoelang mijn cyclus is. Erg vervelend.. maar goed ik denk dat ik volgende week (als ik niet ongesteld word) toch maar even test voor de zekerheid. heb heel veel "geklots" in mn buik.. maar aan de andere kant: buikgriep heerst, dus misschien word ik gewoon ziek. Dan het volgende: ik ben een echte koffieleut, kan de hele dag door koffie drinken, maar de laatste week smaakt het me niet meer, dus drink nu de hele dag thee en water.. (is wel weer beter voor me natuurlijk haha) maar zulk soort dingen en ik denk: hmm toch maar even testen volgende week. het nare daar aan vind ik alleen dat het weer zo tegenvalt.. en eigenljk denk ik niet dat ik nu al zwanger kan zijn.. ik heb pco.. dat lijkt me dan wel heel wonderbaarlijk..

maar goed, we wachten rustig af en we houden elkaar op de hoogte goed?! jij nog rare dingen?? oh die pukkels, die zitten er bij mij ook nog steeds hoor.. echt op de raarste plekken en ik heb sinds dat kuurtje geen dag gehad dat ik puist-loos was haha.. zal wel door die hormonen komen ofzo?? nou ik hoor wel weer van je.

Knuffel Diaan

Hoi Diaan,

Nou ik zou idd ook maar ff testen want dat zijn wel allemal dingen die erop wijzen. Ik heb vandaag een beetje bruinverlies gehad maar alleen bij afvegen en verder niets. Van het weekend aardig aan het klussen geweest dus misschien dat het daar wel van komt. We wachten dus maar weer af.

Groetjes Russell

Hee dames,

Wat ik me afvraag als je dan misschien toch zwanger bent
en je heb die kuur gehad dat is toch super slecht voor het vruchtje???
Heeft de gyn niet bij jou eerst gekeken Russel???

Bij mij heeft de gyn dus echt goed gekeken met een echo en een
test en die waren beide negatief dus toen mocht ik pas beginnen
met provera...Nu vandaag het laatste pilletje gehad en nu is het
afwachten waneer word ik ongi...Als ik na 7 dagen nog niet ongi ben
moet ik de gyn bellen...Ik ben benieuwd wat het gaat doen....

Groetjes Belinda

Heej Russell   en Belinda,

nou denk niet dat ik zwanger kan zijn, want voor zover ik weet heb ik geen eisprong. heb pco en een kuur provera zorgt alleen voor een bloeding, je krijgt hier toch geen eisprong door?? zal wel ziek aan het worden zijn ofzo.. en mocht ik toch willen testen, weet ik niet wanneer ik dat zou moeten doen, aangezien ik geen normale cyclus heb. Erg vervelend allemaal, maar goed.. we klussen gewoon door en het komt vast wel een keertje (gauw hoop ik).

hoe is het bij jou Russell? Wat denk je?? Zou wel super zijn als je zwanger zou zijn hoor!! Wel spannend nu... wanneer ga je testen? volgende week? ben benieuwd hoor, ga voor je duimen!

en Belinda, laatste pil gehad begreep ik, nu even wachten.. ik werd de 3e dag na het stoppen van de kuur ongesteld, het begon al met donkere afscheiding op dag 2. Maar het kan idd langer duren.. ben benieuwd. laat je het even weten..?

oh en  begin jij dan ook direct  met Clomid? mijn gyn wou daar namelijk mee wachten tot mei.. ze wil zien of ik  na de kuur provera uit  mezelf ongesteld word. hoop het zo maar het ziet er nog niet naar uit..  dus bij ons is het weer gewoon afwachten.. hoop dat het bij jou goed gaat en je direct kan beginnen met de clomid!

Groetjes van Diaan  

Terug
Bovenaan