ongesteld na kuur provera?! Suus hoe gaat dat bij jou?

Hey Diaan en andere meiden,

Ja ik mag meteen beginnen met Clomid.

Wat raar he alle gyn's doen het weer anders he...
Ik hoop dat me ongi door komt.

Jij ook veel suc6 ermee...

Hey Diaan,

hier even een kort berichtje van mij. Ik zit vandaag op dag 28 na mijn ongi van de kuur en ook hier nog totaal geen natuurlijke ongi te bekennen hoor! Zit er ook niet in denk ik, heb ook nog steeds lage temperatuur dus ook geen eisprong gehad! Maandag moet ik weer naar de gyn, spannend hoor!

Hoi Belinda en Diaan,

Belinda: Ik heb in februari een inwendige echo gehad en daar was niets op te zien alleen dat ik al weer een eisprong had gehad terwijl ik net die dag ervoor van mijn ongi af was. Ik heb in vijf weken tijd drie keer een ongi week gehad dus gewoon om de week. Ik had het idee dat op het moment ik met de kuur was begonnen na twe dagen ik mijn ei voelde maar dat weet ik iet zeker. Ik heb ook even gekeken op internet en er is niets bekend over dat het schadelijk is voor het vruchtje.

Diaan: Ik heb nu al drie dagen telkens een heeel klein drupje bruinige afscheiding en bij het afvegen. Ook heb ik wat slijm verloren (sorry voor vieze verhaaltje) Denk niet dat ik dit als een ongi kan beschouwen. Ik ga dus gewoon testen ik had uitgerekend dat 1 april mijn NOD is. We zullen het dan zien.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan