Ongesteld worden tijdens zwangerschap kan dat of niet???...

A

Anoniem

Guest
Ongesteld worden tijdens zwangerschap kan dat of niet???...

liefs Chahida

Ja, ik ken vrouwen die bleven vloeien tijdens zwangerschap. Maar hoe dat komt weet ik niet. Wat zijn je verschijnselen dan? aan je smiley te zien ben je beetje bang. wat is je verhaal? misschien kunnen we je geruststellen
xxx Annette

hoi chahida

misschien kun je als je dat wilt iets meer vertellen over je verhaal , ik kan je wel vertellen dat toen ik zwanger was van ons eerste kindje ik ook 3 maanden lang gewoon ongesteld ben geworden, en daarom dus ook echt niet doorhad dat ik zwanger was, sommige mensen vinden dit een nadeel omdat je nergens van af weet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het aan de andere kant ook wel grappig vond want toen ik dus voor het eerst naar de verloskundige ging was ik al 3en een halve maand zwanger, dus dan gaat het wel lekker snel allemaal, en de gevarenzone ben je dan ook al gepasserd(want die is meestal rond 12 weken), dus ik hoefde me eigenlijk niet zo veel zorgen te maken alleen dan lekker ervan gaan genieten, in ieder geval heel veel succes en laat het even weten als je iets meer weet.

liefs venessa

Ja dat vroeg ik mezelf nou ook eigenlijk af....alleen had zoiets van: t zal toch wel niet, dus niet vragen, anders creeer ik hoop...

Maar had dus vorige keer ook heel veel dingen die eigenlijk gewoon haast n zs moesten zijn...Nu heb ik nog steeds wat kwaaltjes als af en toe steekjes en mn darmen doen nog steeds irritant...ook erg moe...mn temp is wel gedaald, maar schommelt nu steeds heel erg..ook af en toe de temp die ik had mn mn ei..

Hoe groot is de kans dat zwanger bent als je toch ongi bent geworden...?

Hoi ben ik weer,

Nou ik ben nu zo 3j bezig om zwanger te worden heb al 1miskraam gehad, ik loop sinds dit jaar januari via het ziekenhuis, ik had laatst mijn eisprong een tijdje terug , ben daarna ongi geworden, maar toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben, heb verder nergens last van ofzo....
Alleen dat mijn buik wat opgezet is maar niet veel ofzo, gewoon wat hard aan de onderkant en dat ik echt moe ben de hele dag, kan ook aan het weer liggen of iets dergelijks....
Ik slikte Clomid Omdat mijn eitjes klein bleven, en voor mijn eisprong zei de dokter dat er 2eitjes rijp waren zeg maar.....
Nu hoop ik natuurlijk dat ik toch zwanger ben, ben bang gewoon van niet....ga er ook niet vanuit..., maar het gevoel bij mij blijft gewoon....

Waren jullie echt ongesteld zoals normaal, of gewoon een beetje bruin ofzo...
Ik was echt gewoon ongesteld, het was wel rood....

liefs

Ik dacht dat ik weer een miskraam heb gehad, er kwamen wel wat sluimerige dikke bloed uit, wat ik normaal gesproken nooit heb, en had erge buikkrampen...
Nou ja ik w8 gewoon af en ik zie wel, en anders op naar de volgende ronde....
Trouwens bleven jullie ook je hele zwangerschap ongesteld of alleen de eerste3 maanden????....

liefs Chahida

hai chahida,
mijn eerste dochter werd 5 weken te vroeg geboren en ze was helemaal gezond niks aan de hand, ze begrepen er in het zieken niets van maar het was gezond en daar ging het om.
Ik heb sterk het vermoeden dat ik toen ook 1 x ongi ben geweest terwijl ik zwanger was, ik heb toen ook een lange termijns echo laten maken van hoever ik was maar ik vraag me af of dat nou altijd precies klopt??
ik hoop dat je snel zwanger bent,
groetjes Noza

hey chahida

ik was echt gewoon elke maand (terwijl ik zwanger bleek te zijn) 3 dagen lang ongesteld, dus dan ook echt gewoon helder rood enzo, en ook gewone ongi krampen in me buik, dus ik had echt helemaal geen tekenen van een zwangerschap!!!raar eigenlijk he? dat een lichaam je zo voor de gek kan houden!

liefs venessa

Terug
Bovenaan