Ongesteld worden tijdens zwangerschap kan dat of niet???...

Hoi chahida,

Net als Noza heb ik ook het vermoeden dat ik nog 1 keer ongesteld ben geweest bij mijn eerste zwangerschap. Mijn zoontje is 5 weken te vroeg geboren en normaal geboortegewicht en lengte. Vanaf het begin zei de verloskundige dat het wel erg groot was. Extra echo's gehad, maar ze waren ervan overtuigd dat het gewoon een groot kind was... Ik niet, ik ben ervan overtuigd dat hij netjes op tijd was....

Veel suc6!

Hoi Meid,
ook ik heb gehoord van een vriendin dat zij gedurende heel haar zwangerschap gewoon ongi is geworden.

Hoi allemaal

Het is zeker erg raar, ongesteld worden tijdens je zwangerschap.......
Ik hoorde gister van mijn moeder dat haar vriendin, die is echt dik, ene zij kwam er pas achter toen ze al bijna 7maand zwanger bleek te zijn.....
Ze merkte helemaal niks vertelde mijn moeder, nou dat kan je je haast toch niet voorstellen....

Ik merk bij mij zelf dat ik elke dag een vol gevoel heb in mijn buik, en heb al een tijd last van mijn onderrug....en moe, maar dat is de enige......
Nou ik hoop echt dat zo'n wondertje nu ook bij mij is Inshallah(als allah het wil)

liefs Chahidaatje

Dat ieder vrouw hiero snel weer zwanger mag worden.......

Echt vreemd zeg dat je gewoon ongesteld kan worden tijdens dat je zwanger bent.....
Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben, eerst wel maar nu niet meer....
Anders zou ik me wel anders voelen denk ik....

hoi,

Inderdaad, vreemd om tijdens je zwangerschap gewoon ongesteld te zijn..
maar het schijnt dus wel te gebeuren.
Zelf denk ik dat ik gewoon ongesteld ben geworen gister,  
Vorige maand had ik cyclus van 26 dgn, deze  keer 29 dgn. Dus was even spannend,,totdat ik gister ongi ben geworden. Had alleen gister buikpijn, en nu voel ik me goed, actief zelfs,,ehhum,, lus nog steeds geen koffie en mijn borsten "prikken'" hier en daar...
Ik verlies helder bloed met de "klodders".dus ga er vanuit dat ik niet zwanger ben,,  
op naar vogende ronde dus.
Hoe was het bij jullie? ook met "helder bloed en "klodders"?(  sorry ,b-tje onsmakelijk)  

xxxx gera

Yep bij mij was het gewoon echt rood helder bloed met klodders(sorry voor het vieze praatje ) haha.
Het lijkt me gewoon sterk dat ik zwanger zou zijn, trouwens he als je in het begin zwanger bent, voel je dan ook wat aan de onderkant van je buik, dat het wat hard is ofzo?????...
Ik weet dat je buik niet gelijk dik word enz, maar krijg je wel een verharding in je buik???

grt Chahidaatje

ik had het ook was 5 dagen overtijd en toen ineens ongi, maar wel echt!
toch heb ik sinds mijn ongi slijmverlies, heb ik normaal nooit, en gisteren en vanmorgen beetje last van mijn onderrug en steekjes in mijn linker en rechter onderbuik
ook een raar gevoel, een soort golven, maar dan echt in mijn baarmoeder, kon het goed voelen
bovendien is mijn onderbuik harder dan normaal,
is dit een eisprong of zou het toch waar kunnen zijn?
ik leef gewoon weer naar de volgende ongi, maar ondertussen, denk je....
misschien....
haha

hoi,

ik heb geen idee of je onderbuik dan wat hard aanvoelt..
Toen ik zwanger was van mijn dochter ( bijna 6), wist ik gewoon dat ik zwanger was.. ( moest alleen veel plassen, maar verder niks bijzonders) Voor dat ik de test  deed, wist ik het al,,,
Vorig jaar was ik weer zwanger en luste toen alleen geen koffie en was btje moe , helaas met 8 wken miskraam gehad.
Nu,  .. zaterdag dacht ik dat ik zwanger was, ( koffie, bah ! )  ( ik hoop te dat ik zwanger was..)  ,  
Maar al met al niks bijzonders gemerkt aan buik,, hard gevoel of zo, nee,  

nou meis, we duimen dan maar. ! xxx gera    

Terug
Bovenaan