Ongesteld worden tijdens zwangerschap kan dat of niet???...

quote: fiepke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2006 14:56:28'));

ik had het ook was 5 dagen overtijd en toen ineens ongi, maar wel echt!
toch heb ik sinds mijn ongi slijmverlies, heb ik normaal nooit, en gisteren en vanmorgen beetje last van mijn onderrug en steekjes in mijn linker en rechter onderbuik
ook een raar gevoel, een soort golven, maar dan echt in mijn baarmoeder, kon het goed voelen
bovendien is mijn onderbuik harder dan normaal,
is dit een eisprong of zou het toch waar kunnen zijn?
ik leef gewoon weer naar de volgende ongi, maar ondertussen, denk je....
misschien....
haha

Nou wie weet meid, ik hoop het voor je dat je  toch zwanger bijkt te zijn....

quote: gera reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2006 14:58:06'));

hoi,

ik heb geen idee of je onderbuik dan wat hard aanvoelt..
Toen ik zwanger was van mijn dochter ( bijna 6), wist ik gewoon dat ik zwanger was.. ( moest alleen veel plassen, maar verder niks bijzonders) Voor dat ik de test  deed, wist ik het al,,,
Vorig jaar was ik weer zwanger en luste toen alleen geen koffie en was btje moe , helaas met 8 wken miskraam gehad.
Nu,  .. zaterdag dacht ik dat ik zwanger was, ( koffie, bah ! )  ( ik hoop te dat ik zwanger was..)  ,  
Maar al met al niks bijzonders gemerkt aan buik,, hard gevoel of zo, nee,  

nou meis, we duimen dan maar. ! xxx gera    

Nou mijn duimen zijn ondertussen al moe geworden, maar mijn hoop niet, ik hoop dat we gauw met z'n allen snel mogen genieten van een zwangerschap....

liefs Chahidaatje

tja ik wacht toch maar gewoon af tot de volgende ongi mocht ik nog rare dingen gaan voelen misschien dat ik dan toch een test doe maar voorlopig gewoon denken dat het niet zo is.

Terug
Bovenaan