Ongesteld :-(

Tja... daar zit ik dan. Ik baal wel hoor! Ik liep vanmorgen (was al heeeel vroeg wakker omdat zodra het iets licht werd, ik de zwangerschapstest al niet uit mijn gedachten kon zetten).

Vol goede moed liep ik naar de wc en plaste in het potje (ik kan niet zo goed richten hahaha) en toen zag ik een heel klein rood sliertje (sorry voor de details!) in het bakje zitten. Toen heb ik het wc papier bekeken en ja hoor! Absoluut ongesteld! Ik was eerst echt heel erg verdrietig. Die negatieve samenlevingstest spookte steeds door mijn hoofd. Er zijn maar liefst 2 eitjes gesprongen deze maand en we hebben sex gehad de avond voor de eisprong en op het moment van de eisprong (ze zag op de echo dat ik mijn eisprong had). Ook voor het tweede eitje zijn we volop gegaan maar het heeft niet mogen baten!
Woensdag moet ik weer met de Clomid beginnen.. Ik mag nu nog 5x Clomid gebruiken. Ik voel me heel erg dubbel. Natuurlijk weet ik dat dit pas weer de eerste eisprong in al die tijd was maar toch spoken er veel dingen door mijn hoofd. De gyn zei ook dat ik maar weinig baarmoederslijm had aangemaakt dat noodzakelijk was voor het innestelen en ik had deze maand ook nauwelijks cervixslijm..
Ik ga proberen mijn hoofd koel te houden..

Dikke kus F.

Hoi F,
Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen. Je had er zo op gehoopt.
En dan op het moment dat je een test wilt doen dat is zo sneu.
Je zult vandaag wel even nodig hebben om dit te verwerken en ik hoop dat de volgende ronde een beter resultaat zal geven.
Groetjes van Caroline

Oh lieve F, bij jou ook al? Wat rot zeg. Ik heb gister ook echt heel hard gehuild en het lucht wel op moet ik zeggen. Het is bij mij ook mijn ongi dus. We gaan gewoon voor de volgende ronde meid, vol goede moed. Wel fijn, op zich, dat je nog aan de clomid "mag" ik hoo dat het wat opleverd. Mijn nod is dan waarschijnlijk op 16 januari. we gaan gewoon voor 2005!!!!! Dat wordt ons jaar (van dit forum).

Liefs en sterkte, Po

Hoi Marjon en Po,

Bedankt voor jullie reacties. Marjon, alle hoop is nu op jou gevestigd!!

Lieve Po, het was dus echt je ongi? Wat balen he?! Ik had gisteren ineens best wat kwaaltjes en heel stiekem dacht ik dat ik misschien wel zwanger was.. maarja, het heeft helaas niet zo mogen zijn voor ons. Mijn NOD (heb het even nageken) is (als de Clomid weer goed zijn werk doet) ook op 16 januari.. We gaan dus gelijk op!

Sterkte lieve Po! We gaan voor het september forum!

X F.

He F,

Wat jammer nou, ik had graag wat meiden mee gehad naar het augustus forum! En ik had nog wel voor jullie geduimd, helaas.

Sterke met je ongi!

Liefs Bibi

Lieve Fred,

Wat vind ik dit ontzettend jammer!
Maar ik weet zeker dat het jullie gaat lukken.
Ik lees echt positieve verhalen over Clomid.
En dit was de eerste ronde weer, dus moed houden hoor!
Maar kan me de teleurstelling wel heel goed voorstellen.
Je hoopt het natuurlijk ontzettend.
Zet hem op!!!

Dikke knuffel, Monique2

Terug
Bovenaan