Ongesteld :-(

Lieve F,

Wat een teleurstelling toch weer.
Heb je helemaal geen last van Clomid(je hoort zo vaak dat mensen onwijs last krijgen van die hormonen)

Ik hoop dat we in 2005 allemaal van je lijst afzijn en we allemaal de 40 weken een keer mogen halen met als resultaat een mooie baby.

We verdienen het !!!!

Groejtes,

Corina

Ach lieve meid, wat een teleurstelling. Het was je zo gegund na al die tijd wachten op een eisprong!

Gaan ze je de volgende ronde weer zo in de gaten houden als deze keer?
Nou hoe dan ook, ik hoop dat je de vijf keer clomid die je nog tegoed hebt niet nodig hebt!

Liefs, el

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb me vandaag flink uitgeleefd in de stad (het salaris was gestort ;-) en Robin was echt super lief voor me dus dat hielp me ook wel om mijn gedachten te verzetten. Ik ga proberen die negatieve samenlevingstest te vergeten en er de volgende ronde gewoon weer volop tegenaan te gaan! De fertiliteitskliniek zit nu 2 weken dicht omdat ze gaan verhuizen. Ik heb deze keer dus geen echo om te kijken of ik een eisprong heb.. Dat is wel balen! Ik ga wel gewoon de ovulatietesten van CB gebruiken (al gaven deze de vorige keer niets aan!!).
Ik heb even mijn agenda erbij gepakt maar ik had maar een cyclus van 28 dagen dus dat is onwijs lekker. Als het de komende cyclus net zo goed gaat, dan heb ik op 3 januari weer een eisprong...
Ik houd jullie op de hoogte. Jullie mij ook?

Dikke kus F.

Hoi F,
Mijn NOD is volgende week met kerst. Ik heb geen goed voorgevoel.
Dus misschien ga ik ook wel mee met jullie naar de volgende ronde. Hoeveel ronde doe ik het nog?

Gaat het inmiddels wat beter met je?

Groetjes van Caroline

Hoi Caroline,

Het gaat inmiddels wel beter. Ik ben sowieso iemand die ergens 1 dag heel erg van kan balen en die alles de volgende dag al een stuk positiever ziet. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!
Nu duimen we allemaal voor jou! Dat zou toch het meest geweldige Kerstcadeau ooit zijn? Ga je ook testen op 1e of 2e Kerstdag?

X F.

Hoi F,
Ik herken dat wel, 1 dag goed balen maar ja je moet toch weer door. Dat heb ik dus ook.
Het zou een prachtig kerstcadeau zijn maar ik vrees dat ik met tampons in de weer moet met kerst.

Ik weet niet wanneer ik ga testen als dit van toepassing mag zijn.Waarschijnlijk net na de kerst, dit omdat ik op maandag pas ongesteld werd de vorige keer terwijl dit eigenlijk wel 3 dagen eerder had moeten zijn.

Groetjes van Caroline

Lieve F,

Ik lees je berichtje net. Wat jammer zeg. Ik kan me nog zo goed herinneren hoe ik me op zo'n moment voelde. Echt k.t. Maar aangezien jij er toen al voor me was om me op te beuren, wil ik dat nu voor jou gaan doen. Lieve F. het is natuurlijk ontzettend jammer dat je ongi bent geworden, maar het werkt allemaal weer wel! 28 dagen!! Dat is toch heel erg mooi?! Het is de eerste ronde Clomid met 2!! eitjes, dus het slaat erg goed aan. Ik weet zeker dat het echt allemaal goed komt. Het is jammer dat je dan weer 4 weken moet wachten, maar in vergelijking met een half jaar dat je geen eisprong had, is het zo voorbij. We slepen je met zn allen die vier weken door en de kansen worden alleen maar groter! Ik blijf onverminderd voor je duimen hoor!!

Liefs Cath

Terug
Bovenaan