Ongesteld :-(

Hoi lieve Cath,

Ik heb nog aan je gedacht de afgelopen dagen. Hoe is het met je meis? Hoeveel weken ben je nu al zwanger? En zijn de misselijke buien al voorbij?

Je hebt ook helemaal gelijk wat je zegt. Als alles goed gaat dan heb ik 2 of 3 januari alweer een eisprong dus ik vergelijking met de 7 maanden die ik hiervoor moest wachten is dat echt peanuts! Ik ga de volgende ronde gewoon weer mijn best doen!

Dikke kus F.

En Caroline, houd me op de hoogte van je kwaaltjes. Ik duim voor je!

Hoi F,
Ik lees net je bericht, heb wel vanaf zaterdag al aan je gedacht, maar door een blikseminslag hier in de buurt kon ik dit weekend niet op internet. Wat jammer voor jullie dat het deze 'eerste' keer niet gelukt is. Ik had het je zo gegund.
Hier zijn de 'verschijnselen' weer weg en gisterochtend had ik een beetje (echt een beetje) bruine afscheiding. Vandaag niets, maar de vorige periode bleef de echte menstruatie na enige voortekenen ook nog 2 dagen weg....Ik ga er dus van uit dat mijn nieuwe nod ook in januari zal zijn, maar zeker weten doe ik het nog niet.
Liefs Esmeralda

Hoi F

Dat is balen!!! Maar wel heel fijn dat je weer gewoon kunt tellen en rekenen wanneer je moet klussen en wanneer je vruchtbare dagen zijn! Ik had trouwens de keer dat ik zwanger raakte ook nauwelijks slijmverlies hoor en ik weet heeeel zeker dat het gewoon ingenesteld heeft dus do'nt worry! Volgende keer is jouw luck!

Liefs
lotte

Hoi Esmeralda,

Ik hoop toch dat dit geen ongi is!! Houd je me op de hoogte? Mocht je toch ongi zijn, dan gaan we allemaal "gewoon" voor het september forum!

Lotte, je hebt gelijk. Het is heel lekker dat ik nu al kan kijken wanneer weer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik heb ook ineens het gevoel dat het niet klopt dat dit alweer zo snel is! (als de Clomid tenminste weer aanslaat). Hoe is het verder met jou dan??

Ik houd jullie op de hoogte. Jullie mij ook?

X F.

Terug
Bovenaan